- tor 20 dec 2007, 06:09
Tyvärr så är det inte alltid bara personal som rör sig inne på verkstäderna, rätt mycket kunder springer också runt i hallarna, och säkerligen så kan även en o annan dåre springa runt där, inte alltid så lätt att veta vem som är kund och vem som inte är det.
Tycker personligen att du skall ta kontakt med en herre som heter Gunnar Drotz (Servicemarknadschef) och framföra detta, så tror jag att han borde kunna hjälpa dig med detta.
Larzan skrev:Ja, vad gör man?Detta är givetvis för jävligt och skall inte få ske.
Bilen inlämnad på underhållsservice, hämtar ut bilen och ca 1 vecka efteråt upptäcker jag att man har "lånat" ett par CD-skivor, lite verktyg och dessutom sökt igenom bilens bagagerum.
Det var ju inte alls det jag beställde.
Vad gör man, för de har ju sin fina skylt som talar om att man minsann inte tar ansvar för stölder som sker på sin verkstadsparkering.
Men om bilen är larmad, bilnycklarna är på verkstaden, och när jag hämtar ut bilen igen så är den larmad, så är det ju inte alls svårt att räkna ut vart "lånet" har skett. :( :(
Tyvärr så är det inte alltid bara personal som rör sig inne på verkstäderna, rätt mycket kunder springer också runt i hallarna, och säkerligen så kan även en o annan dåre springa runt där, inte alltid så lätt att veta vem som är kund och vem som inte är det.
Tycker personligen att du skall ta kontakt med en herre som heter Gunnar Drotz (Servicemarknadschef) och framföra detta, så tror jag att han borde kunna hjälpa dig med detta.