-  tor 08 aug 2024, 14:01

Skulle hellre provat något nytt och sedan efterhand utvärdera när det är dags igen om det var bra/dåligt.

DalleRuz skrev: ↑tor 08 aug 2024, 08:46 Båda däck är 255/40/19 -GY klarar högre hastighet, om det är ngt att hänga i julgranen. DäCK 365 prisskillnad nästan 900 kr/däck.skönt och prova nya däck, det är ändå "slitagedelar" så att säga.. och som du säger, vill man pröjsa 900kr/däck extra? 50/50.. https://www.dackleader.se/bildack/goody ... 0y-1343352 här har du GY6 med gratis leverans.
Michelin Pilot Sport 4 har jag idag. Bilen har 6000 mil och det är inklusive vinter körning. Har alltid gillat Michelin men den jädra priset satte sig på huvudet
Skulle hellre provat något nytt och sedan efterhand utvärdera när det är dags igen om det var bra/dåligt.
Volvo V70 2.0F MY11 Inscription

Det är vad det kostar häromkring (södra sthlm) som mest om man kommer med eget gummi. Hos de tre jag använt mig av senaste åren ingår det som sagt.
  Det är vad det kostar häromkring (södra sthlm) som mest om man kommer med eget gummi. Hos de tre jag använt mig av senaste åren ingår det som sagt. - By Jwg83
 - By Jwg83 - By fjohan82
 - By fjohan82