jag har ej lekt av mig ännu
Moderator: Moderatorer
DrEvilBoy skrev:Nu har jag köpt en V70. En -99:a automat AWD 2.5. satan vilken skillnad det är på 170 hästarn och min 193 hästars..... Vilket krut.Får man fråga hur långt den gått och hur mycket härligheten kostade :?:
Jag hoppas bara bilen håller ett par år... med min nya körstil så lär jag snart inte ha råd att tanka den längre :)
Phantom skrev:Får man fråga hur långt den gått och hur mycket härligheten kostade :?:Bilen hade gått nästan 24000 mil, gav 57 000 kr för den på Rejmes(Volvo) i Askersund. säkert ett överpris men tyckte det var lite säkrare att köpa bilen på en välkänd firma så att man inte blir blåst...
så jag har inte funderat på att skaffa mig en svensk.
DrEvilBoy skrev:Tackar.Jag har en sådan JVC i min bil. Är jätte nöjd med den enda problemet är att plast skenan i mitten vid orginaluttaget på bilen är ivägen. Men den går att få dit med lite våld
Radion fungerar men så fort jag väljer cd så står det "cd-3 error" och det går inte att ta ut cd kassetten (cd-växlare)
men om de inte gör något åt det så blir det nog denna http://www.netonnet.se/index.asp?iid=97013 verkar grym och som jag förstår lika stor som volvo original
Jag ville ej slipa ner skenan om jag byter bil och vill sätta tillbaka gammla stereo .Jag hade för avsikt att byta blecket till tan[…]