jag har ej lekt av mig ännu

Moderator: Moderatorer
DrEvilBoy skrev:Nu har jag köpt en V70. En -99:a automat AWD 2.5. satan vilken skillnad det är på 170 hästarn och min 193 hästars..... Vilket krut.Får man fråga hur långt den gått och hur mycket härligheten kostade :?:
Jag hoppas bara bilen håller ett par år... med min nya körstil så lär jag snart inte ha råd att tanka den längre :)
Phantom skrev:Får man fråga hur långt den gått och hur mycket härligheten kostade :?:Bilen hade gått nästan 24000 mil, gav 57 000 kr för den på Rejmes(Volvo) i Askersund. säkert ett överpris men tyckte det var lite säkrare att köpa bilen på en välkänd firma så att man inte blir blåst...
DrEvilBoy skrev:Tackar.Jag har en sådan JVC i min bil. Är jätte nöjd med den enda problemet är att plast skenan i mitten vid orginaluttaget på bilen är ivägen. Men den går att få dit med lite våld
Radion fungerar men så fort jag väljer cd så står det "cd-3 error" och det går inte att ta ut cd kassetten (cd-växlare)
men om de inte gör något åt det så blir det nog denna http://www.netonnet.se/index.asp?iid=97013 verkar grym och som jag förstår lika stor som volvo original
Jag har i många år haft en Festo kemik[…]