- mån 07 aug 2023, 22:44
Men du har ju en hypersnabb elbil det är väl bara att trycka plattan i botten och se de försvinna i horisonten bakom så slipper du ha dem i baken
joel80 skrev: ↑mån 07 aug 2023, 22:33Är väl för jag åkt taxi, ibland flera ggr per vecka till/från Arlanda jag undrat vad de vinner på att ha 0.5 meter lucka på motorvägen förutom att blästra sönder frontenVolvoB20 skrev:Nog för att jag inte har mycket över för många av Stockholms taxichaffisar, men rövsniffad blir jag nog oftast av medelålders vita män med stora SUVar eller pickups.Lucif3r skrev: ↑mån 07 aug 2023, 20:01Jag är en del av trafikrytmen, sitter jag i 24 meter tradare, kör bussen, ligger med husvagn bakom eller i en bil med 50 hk så blir man så klart en del av rytmen.
... Du är inte ensam i trafiken. Det är inte du som bestämmer trafikrytmen...
Eller är det nysvenska taxichaufförer som ligger med 20 cm avstånd rätt upp i arschelet i 110 km/h på väg till Arlanda som håller i taktpinnen ?
Men du har ju en hypersnabb elbil det är väl bara att trycka plattan i botten och se de försvinna i horisonten bakom så slipper du ha dem i baken

Friheten dog i Sverige 1967 när den fria farten försvann.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.