- ons 02 aug 2023, 20:33
exakt
ROCKING A DUCK WITH A GRINING FACE ON A BLUE BIKE WITH STRAWBERRYS
Moderator: Moderatorer
Lucif3r skrev: ↑ons 02 aug 2023, 10:19 Trafikrytmen är ju "lite" högre idag än vad det var för 30-40år sedan också... Klart som f-n 50 hästar var ok då, när majoriteten av alla andra hade ungefär samma prestanda...Jag drar husvagn/bilsläp/släpkärra/hästsläp/båtsläp. och har likvärda prestanda med släpet på som vår Bubbla hade utan släp. (Nej bubblan toppade 130 km/h och de kör jag inte med släpen, men acc är de likvärdiga) har även kört buss/lastbil
VolvoB20 skrev:Det gäller ju bara att anpassa sin körning
Lucif3r skrev:Det gäller att köra såpass fort så man ligger först i kön. Då kan man själv välja trafikrytm.....VolvoB20 skrev:Det gäller ju bara att anpassa sin körning
... Du är inte ensam i trafiken. Det är inte du som bestämmer trafikrytmen...
lennarte skrev:Det gäller att köra såpass fort så man ligger först i kön. Då kan man själv välja trafikrytm.....Nja det vetefan, verkar alltid vara någon som har mer bråttom än en själv
lennarte skrev:Om du märker att du ligger först i kön är det du som kör långsamt.Lucif3r skrev:Det gäller att köra såpass fort så man ligger först i kön. Då kan man själv välja trafikrytm.....VolvoB20 skrev:Det gäller ju bara att anpassa sin körning
Lucif3r skrev: ↑mån 07 aug 2023, 20:01Jag är en del av trafikrytmen, sitter jag i 24 meter tradare, kör bussen, ligger med husvagn bakom eller i en bil med 50 hk så blir man så klart en del av rytmen.VolvoB20 skrev:Det gäller ju bara att anpassa sin körning
VolvoB20 skrev:Nog för att jag inte har mycket över för många av Stockholms taxichaffisar, men rövsniffad blir jag nog oftast av medelålders vita män med stora SUVar eller pickups.Lucif3r skrev: ↑mån 07 aug 2023, 20:01Jag är en del av trafikrytmen, sitter jag i 24 meter tradare, kör bussen, ligger med husvagn bakom eller i en bil med 50 hk så blir man så klart en del av rytmen.VolvoB20 skrev:Det gäller ju bara att anpassa sin körning
Eller är det nysvenska taxichaufförer som ligger med 20 cm avstånd rätt upp i arschelet i 110 km/h på väg till Arlanda som håller i taktpinnen ?
Sätta en slang på avtappningen i block[…]
Jag har fått ihop den för hand, men d&[…]
Vilken grad på slipduk rekommenderar du? […]