Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av lennarte
EPSON skrev:Citat- "Ukraina var inte med i Nato"- Ukraina är INTE med i Nato idag då du får det att låta som att dom är medlemmar.
Det är rätt, men dom hade (inom en snar framtid) ansökt om det. Och förmodligen också NATO. Därav denna brådska med "hjälpen" från "vänlige Putin" innan det blivit försent. Det "pratas om" att förhandlingar om inträde i EU skulle kunna börja innan kriget är slut, så "käre Putin" får kanske öka sina "hjälpinsatser". Tiden kanske "rinner ut" för honom...... 🤢🤮
av Bannad
OK-nämner dom Annika Malmstedt – Joel Hagberg mfl-- jag kan visa dig 100-tals- U name it.........
En liten undran-- Trodde ngn att dom föga existerade i Sverige?
Användarvisningsbild
av VolvoB20
EPSON skrev: fre 09 sep 2022, 16:49

Citat- "Ukraina var inte med i Nato"- Ukraina är INTE med i Nato idag då du får det att låta som att dom är medlemmar.
Att hålla isär äpplen och päron är viktigt i sammanhanget vilket anses var bra.
Läs citatet igen. "Ukraina var INTE med I Nato" och därför ett lätt byte för Putin.

Vad skulle jag ha sagt att Ukraina är med i Nato,??? Jag säger ju att Ukraina INTE är med. Därför kan Ryssland beskjut Ukraina med upp till 60.000 granater och kryssningsmissiler per dygn utan att riskera att någon skjuter tillbaka mot Ryssland.

Var har du fått för dig ifrån att jag skulle hävda att Ukraina är natomedlem?
av Bannad
lennarte skrev:
EPSON skrev:Citat- "Ukraina var inte med i Nato"- Ukraina är INTE med i Nato idag då du får det att låta som att dom är medlemmar.
Det är rätt, men dom hade (inom en snar framtid) ansökt om det. Och förmodligen också NATO. Därav denna brådska med "hjälpen" från "vänlige Putin" innan det blivit försent. Det "pratas om" att förhandlingar om inträde i EU skulle kunna börja innan kriget är slut, så "käre Putin" får kanske öka sina "hjälpinsatser". Tiden kanske "rinner ut" för honom...... 🤢🤮
Ukraina kommer inte in i NATO inom den närmaste framtiden oavsett hur mycket den tyvärr senila Biden vill.
av Bannad
VolvoB20 skrev:

Citat- "Ukraina var inte med i Nato"- Ukraina är INTE med i Nato idag då du får det att låta som att dom är medlemmar.
Läs citatet igen. "Ukraina var INTE med I Nato" och därför ett lätt byte för Putin.

Vad skulle jag ha sagt att Ukraina är med i Nato,??? Jag säger ju att Ukraina INTE är med. Därför kan Ryssland beskjut Ukraina med upp till 60.000 granater och kryssningsmissiler per dygn utan att riskera att någon skjuter tillbaka mot Ryssland.

B20- "Var inte med"- Det uppfattas naturligt som att dom nu är med...Om INTE - skall du nog omformulera dina inlägg-
Du vet- även om kanske ingen annan läser dina inlägg så ser jag till vad du skriver- Vilket är bra eller hur?
Användarvisningsbild
av VolvoB20
EPSON skrev: fre 09 sep 2022, 17:43
lennarte skrev:
Ukraina kommer inte in i NATO inom den närmaste framtiden oavsett hur mycket den tyvärr senila Biden vill.
Biden vill absolut inte ha in Ukraina i Nato på några vilkor. Var har du fått den galenskapen ifrån?

Om man släppte in Ukraina i Nato skulle ju USA behöva gå in och hjälpa till försvara Ukraina. Något USA/Biden vill undvika med alla medel.
Användarvisningsbild
av VolvoB20
EPSON skrev: fre 09 sep 2022, 17:48
VolvoB20 skrev:

B20- "Var inte med"- Det uppfattas naturligt som att dom nu är med...Om INTE - skall du nog omformulera dina inlägg-
Du vet- även om kanske ingen annan läser dina inlägg så ser jag till vad du skriver- Vilket är bra eller hur?

Ok så om jag skriver att jag INTE röstade på miljöpartiet i förra valet så innebär det alltså att jag gör det i detta valet då :-D :P :-D :P
av Bannad
vjohnj skrev:
EPSON skrev:OK-nämner dom Annika Malmstedt – Joel Hagberg mfl-- jag kan visa dig 100-tals- U name it.........
En liten undran-- Trodde ngn att dom föga existerade i Sverige?
Gissar du talar om korruption?
Japp klart som f*¤#% att det finns här i Sverige. Dom som tror annat, ljuger eller lever i utopia.
Hmmm-
Cotag skrev:
vjohnj skrev: fre 09 sep 2022, 12:45 Jag "lovar" att putin garanterat "hittar" nazze länder med hans logik.
Jupp.

astrid.JPG
Gör dessa nyheter gällande vilka?
Om ja- så nämnde jag några -- om inte så finns det massvis med att föda den ryska mediamaskinen med.
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 147
760 tändningslås?

Kabelbrott på kabeln till solonoiden var fel[…]

Hjälp med Vida

Köpte en fläkt från skroten med de[…]

@yrrol3 , Vill du ha fancy skivor så bli[…]