Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Bannad
vjohnj skrev:Jag "lovar" att putin garanterat "hittar" nazze länder med hans logik.
Då kanske han hittar Sverige på måndag den 12 sept- 2022?
av Bannad
vjohnj skrev:
EPSON skrev:
vjohnj skrev:Jag "lovar" att putin garanterat "hittar" nazze länder med hans logik.
Då kanske han hittar Sverige på måndag den 12 sept- 2022?
Haha ja man vet inte.
Hans Kreml polar har ju sagt att dom anser att Eu beter sig som Nazister.
Så låter vi Putin bara vara så.. Vem vet. (du får väl hoppas och köpa hem lite champagne) ;-)
Champagnen lär och får vänta :-)
Men å´andra sidan är Ju SD Putinkramare- Så varför skulle vi i Sverige då vara ett presumtivt föremål och oroliga för ett krig mot Putin?
av Bannad
OK- Jag måste nog också avspegla det från en annan vinkel, för demokratins skull :-)
- Om det inte blir ett regeringsskifte på söndag den 11- så har nog Putin koll på att V- S -C och MP inte är nazister. Och med den matematiken behöver vi ju inte ens då vara föremål för ett krig mot Ryssland. Men ändock en liten "brasklapp" - Även om Putin har koll- har ju säkerhetsläget inte ökat i sverige utan istället minskat iom det ivriga Natointrädet. Och det oroar nog många.
Senast redigerad av 1 Bannad, redigerad totalt 0 gånger.
av Bannad
vjohnj skrev:Ang NATO, så Håller Erdogan i pinnen, och han är bra polare med Putin, så vill inte Putin att Erdogan ska godkänna Nato ansökan ja..
Nja- den stafettpinnen kan lätt överbryggas med lite dollar från Biden- eller lite Vapen att försvara eller anfalla med.

Jag ger mao föga ett uns av Erdogans muskelspänningar. :sick:
Ett mer stundande problem torde istället vara att säkerhetshotet mot Sverige gällande Ryssland vidgas istället för som Natoivrarna hävdar minskar?
Hur är det då möjligt i sammanhanget att regeringen och Svenskar i allmänhet tror att ett Natointräde skulle minimera säkerhetsläget?
Politiker som lämnat in Sveriges Natoansökan har sålunda lämnat ut vår suveränitet som land.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 147
760 tändningslås?

Kabelbrott på kabeln till solonoiden var fel[…]

Hjälp med Vida

Köpte en fläkt från skroten med de[…]

@yrrol3 , Vill du ha fancy skivor så bli[…]