- tor 11 aug 2022, 19:26
Det är ditt val att sätta tilltro på men jag väljer ett annat alternativ... Skall vi förstå konflikten måste persepektivet förestås i centrum vilket inte görs av ledare eller media i världen idag.
vjohnj skrev:.EPSON skrev: ↑tor 11 aug 2022, 19:09Japp jag vet att konflikten går antal år bakåt. Men ärligt? Ukraina har bara massor av nazister som Ryssland måste befria alla ifrån... ja han är en skådespelare. Men likt så har Putin bara massor av hittepå skäl för sitt "special uppdrag"vjohnj skrev:Fråga?Har inget med logik att göra.Om du läser vad jag skrivit i mina tidigare inlägg. Jag tror föga någon tror att det inte försigår ett imbecillkrig i Ukraina. Det är bara det när FD amatörskådespelare skall agera på ett ämbete som representerar demokrati och folket blir styrt av andra makter. Det är därför vi måste backa ett par steg och se helheten. Svårare än så är det inte.
Så enligt din logik har inte Putin & Co ens gått in i Ukraina? Bara fantasier, visst eller?
Det är ditt val att sätta tilltro på men jag väljer ett annat alternativ... Skall vi förstå konflikten måste persepektivet förestås i centrum vilket inte görs av ledare eller media i världen idag.