Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Erik Å
Enligt Ryssland orsakades explosionerna inte av en attack utan av en olyckshändelse i ett ammunitionsförråd. Inga stridsflyg har förstörts.
Finns det överhuvudtaget någon som tror på sådana uttalanden? Förutom möjligen ryssarna själva..
Men å andra sidan kan ju Ryssland rimligen inte genomföra någon slags vedergällning om de nu hävdar att det hela var en olyckshändelse..

Användarvisningsbild
av lennarte
Dom sade samma sak när robotkrysssaren Moskva sjönk..... :x :P
av Bannad
vjohnj skrev:
EPSON skrev:Som sagt- Fantasin flödar. :-o
Bra jobbat tummen upp
Ska jag bemöda mig att ta reda på om dina inlägg har källor .. Kom igen. :x
av Bannad
vjohnj skrev:Fråga?
Så enligt din logik har inte Putin & Co ens gått in i Ukraina? Bara fantasier, visst eller?
Har inget med logik att göra.Om du läser vad jag skrivit i mina tidigare inlägg. Jag tror föga någon tror att det inte försigår ett imbecillkrig i Ukraina. Det är bara det när FD amatörskådespelare skall agera på ett ämbete som representerar demokrati och folket blir styrt av andra makter. Det är därför vi måste backa ett par steg och se helheten. Svårare än så är det inte.
av Bannad
vjohnj skrev:
EPSON skrev:
vjohnj skrev: Bra jobbat tummen upp
Ska jag bemöda mig att ta reda på om dina inlägg har källor .. Kom igen. :x
Klart har man enbart en källa för sin visdom.. Finns fler på denna platform som enbart har en källa förr visdom (hoppar över namn Lö** host)

Testa bara en enkel sök. Ex: https://www.google.com/search?q=did+ham ... nd+schools
Där ser du.. hur svårt var det.:-)
av Bannad
EPSON skrev:
vjohnj skrev:
EPSON skrev: Ska jag bemöda mig att ta reda på om dina inlägg har källor .. Kom igen. :x
Klart har man enbart en källa för sin visdom.. Finns fler på denna platform som enbart har en källa förr visdom (hoppar över namn Lö** host)

Testa bara en enkel sök. Ex: https://www.google.com/search?q=did+ham ... nd+schools
Där ser du.. hur svårt var det.:-)
VAd jag förstår lägger du mao stor vikt av vad WP trycker?
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 147
V60 sliter däck bak

Min har rullat 23000 mil nu så de kan ju va […]

AC & kylfläkt

Det har jag inte ens reflekterat över, tä[…]

Tackar för tipsen! Det blidde en iCarsoft CR[…]