- mån 03 sep 2007, 19:40
Hej
Tänkte kolla med er lite angående 2 saker.
1. Solfilm. Jag är sugen på att lämna in bilen och tona samtliga 7 rutor. (Alla utom vindrutan) Mr Cap skulle ha strax under 5000kr inkl moms och BVS skulle ha 5900kr inkl moms. Är det någon som har erfarenhet av dessa 2 företags toning. Hade tänkt mig ljusaste fram och resten med nästa steg.
2. Panelinlägg. Har någon alu inlägg från SAM eller någon annan firma som kan rekommendera det? Och kanske visa någon bild på det. Har idag inlägg i ratten (R ratt) + i ventilationen från -07:a. Även i dörrar och hands fack.
Men vill ha i mitten vid växelspaken osv också.
Tänkte kolla med er lite angående 2 saker.
1. Solfilm. Jag är sugen på att lämna in bilen och tona samtliga 7 rutor. (Alla utom vindrutan) Mr Cap skulle ha strax under 5000kr inkl moms och BVS skulle ha 5900kr inkl moms. Är det någon som har erfarenhet av dessa 2 företags toning. Hade tänkt mig ljusaste fram och resten med nästa steg.
2. Panelinlägg. Har någon alu inlägg från SAM eller någon annan firma som kan rekommendera det? Och kanske visa någon bild på det. Har idag inlägg i ratten (R ratt) + i ventilationen från -07:a. Även i dörrar och hands fack.
Men vill ha i mitten vid växelspaken osv också.
Mvh Sharkman
S60 R Edition... 019 Svart
BSR Steg II. (PPC, Avgassystem + filter)
Mörkt helskinn med alu inlägg
R-ratt, Blå instrumentering + alu ringar
2007 mittkonsoll, med mera
S60 R Edition... 019 Svart
BSR Steg II. (PPC, Avgassystem + filter)
Mörkt helskinn med alu inlägg
R-ratt, Blå instrumentering + alu ringar
2007 mittkonsoll, med mera