- tis 27 nov 2018, 17:30
Lite trist att plastcromet slitits så mycket och snabbt som du säger - det betyder ju att bilen (min nya med påtvingat plastcrome) relativt snabbt kommer se dassig ut. Nu maskintvättar man inte lika ofta som biluthyrningsfirmorna gör, men det ger en fingervisning iaf.
W.A.P.E. skrev: ↑tis 27 nov 2018, 09:10 Verkar finnas lite blandade beg Hertz/volvobil - inscription, T5 med B&W ute nu. inga v-däck.Jag reagerade snabbt på att just instegen i nya V90 är väldigt känsliga för eventuella skorepor (det tog inte många veckor innan mina var repiga i bak av ungarna, då kom vi från en XC70 som hade haft i 3 år), V90 kommer nog inte åldras med samma värdighet som dom gamla bilarna.
Har varit och tittat på en, man kan ju undra hur sliten en bil kan bli på 2000 mil... riktigt synd! lacken är sönderkörd i maskintvätt, varje insteg är repat och mattat, fronten är kromet jättedåligt på.
Lite trist att plastcromet slitits så mycket och snabbt som du säger - det betyder ju att bilen (min nya med påtvingat plastcrome) relativt snabbt kommer se dassig ut. Nu maskintvättar man inte lika ofta som biluthyrningsfirmorna gör, men det ger en fingervisning iaf.