- tor 16 aug 2007, 23:51
Tjena på er, är helt nu på forumet och inte så himla duktig på bilar. Köpte en volvo s60 för drygt 2 månader sedan hos volvo i Köping, en S60 2,4t addition -01 hade gått strax under 12000 mil, 12000 mila service är gjord på den. för ett tag sedan fick jag upp i displayen "Bromsfel service omgående" Det dök upp bara om jag svängde kraftigt och sedan försvann det. Jag kontrollerade bromsvätskan och den var låg så jag fyllde på den och felet försvann. Men nu ungefär en månad senare har det kommit tillbaka, meddelandet dyker upp om man svänger kraftigt eller bara bromsar när man kör i låg hastighet, sedan försvinner det. Är det någon som vet vad det kan bero på?? Har inte kollat bromsvätskan idag för det var så mörkt ute, men man kan väl inte behöva fylla på bromsvätska en ggn i månaden? Vore tacksam om ni kunde hjälpa mig. snälla låt det inte kosta massa pengar=(((
Sen en sak till kopplingen knakar lite, låter som plasten knakar lite, kan man smörja det på något bra sätt?
Sen en sak till kopplingen knakar lite, låter som plasten knakar lite, kan man smörja det på något bra sätt?