Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av lilleman
såg idag i aftonbladet en kille med en saab900 med bakände från volvo245 vad tycker ni om den. jag vet inte hur man får dit den exakta länken så det blir så här aftonbladet.se
mvh/roger
Användarvisningsbild
av lilleman
forbo skrev:Ser förjävlig ut tycker jag.

http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story ... 21,00.html
tack för att du fixade länken mvh/roger

ser inget vidare ut en tröst är ju att killen vill ha en volvo :lol:
Användarvisningsbild
av camaro69
Ja, vad finns att göra i Tranås?

Man måste ju vara något understimulerad om man kommer på idén att bygga ett missfoster.

Säkert som Amen i kyrkan, blir väl nästa projekt att bygga ihop en Skoda och en BMW. Två tyska(?) kvalitetsvagnar som Skodaägarna tycks inbilla sig... :wink: :lol:
Användarvisningsbild
av fribbe_740
camaro69 skrev:Ja, vad finns att göra i Tranås?

Man måste ju vara något understimulerad om man kommer på idén att bygga ett missfoster.

Säkert som Amen i kyrkan, blir väl nästa projekt att bygga ihop en Skoda och en BMW. Två tyska(?) kvalitetsvagnar som Skodaägarna tycks inbilla sig... :wink: :lol:
jag tror att nästa projekt blir att bygga ihop en golf gti och en impala -59 :wink: :lol:
Användarvisningsbild
av camaro69
Maskirovka skrev:"Att modda en saab är som att sminka en gris", som en god vän en gång sa.
Tja, det har väl sagts om Volvo också.

T o m sett fula dekaler och tröjor med detta.
av *pettson*
fribbe_740 skrev:

jag tror att nästa projekt blir att bygga ihop en golf gti och en impala -59 :wink: :lol:
det är en utmaning som jag kan tänka mej att anta... :lol: Gärna då en golf1.... med en riktig impala... :lol:

Vad gäller bygga ihop en skoda och en bmw... tja då blir ju bilen i sitt sanna värde.. bara en av dessa ägare som betalt för BILEN ... en har betalt märket.. bägge har samma skitkvalitet bitvis..
Användarvisningsbild
av fribbe_740
*pettson* skrev:
fribbe_740 skrev:

det är en utmaning som jag kan tänka mej att anta... :lol: Gärna då en golf1.... med en riktig impala... :lol:

Vad gäller bygga ihop en skoda och en bmw... tja då blir ju bilen i sitt sanna värde.. bara en av dessa ägare som betalt för BILEN ... en har betalt märket.. bägge har samma skitkvalitet bitvis..
hahaha exakt!! :D

"T.ex får du inte kallstarta motorn p&a[…]

XC70 2016

Bilen var här hemma idag. Den gick tillbaka t[…]

Om det är Polestar optimering så ers&a[…]

Antar att du har elektriskt gasspjäll, kolla […]