Ja nu är bilder tagna på skrot fynden :D
Det som jag fick tag på som jag tyckte var jävligt billigt var två strålkastare för 500kr dom är nästan nya :shock: plus att jag fick tag i som jag skrev igår en el-antenn för 120kr plus en växelspaksknopp i trä för 30kr. Det var det jag fick tag på när jag var på första skroten sen åkte jag vidare och hörde runt på några skrotar i Örebro om dom möjligtvis hade radion som jag är ute efter SC-901 men tyvärr ingen hade den

så jag begav mig av hemåt och kom att tänka på att det fanns en skrot i Karlskoga som också hade självplock bara det att dom skulle ha 2000kr och då fick man plocka så mycket man ville från en bil stod det på nätet :| . Tänkte jaja jag kan väl åka dit och höra med dom kom dit och frågade om dom hade radion som jag är ute efter det var bara att gå ut och kolla sa han så jag gick ut och kollade och i första bilen en V70 som jag får syn på så kikar jag in i och ser att det sitter en original förstärkare i, på hela 4x50Watt :D blev glad för var även ute efter en sådan sen så kikade jag runt och ser att det ligger en radio i bilen när jag fick tag i radion så såg jag att jäklar det är en SC-901 :-DD så jag gick in igen och frågade vad han ville ha för en original radio ja 200kr blir bra :) så det var bara fram med verktygen och plocka lös förstärkaren och dess kabelhärva radion var reden löstagen så det var bara att ta den med sig så jag gick in och sa att jag även skulle ha dessa grejer med (förstärkaren och kabelhärvan) allt som allt radion plus det andra därifrån gick på 200kr och då är ändå denna radion rätt så ovanlig :D :-DD
Dessa strålkastare bar det som det syns så ser di väldigt nya ut.
Kabelhärvan mellan förstärkaren och radion, förstärkaren är även denna med i bild här och växelspaksknoppen
Radion som jag äntligen fick tag i.