Moderator: Moderatorer

börne skrev:Dammsugit, torkat rent & putsat rutorna. Även om min bil aldrig är direkt skitig invändigt så är det nice när det inte finns ett dammkorn :D
Det låter pedantiskt! Har du inga barn? :D
batterier skrev:
börne skrev:Dammsugit, torkat rent & putsat rutorna. Även om min bil aldrig är direkt skitig invändigt så är det nice när det inte finns ett dammkorn :D
Det låter pedantiskt! Har du inga barn? :D
Nope... finns tillräckligt med folk på jorden så jag behöver inte göra några fler :wink:
Just själva grejen att göra barn är annars rätt trevlig..
börne skrev:
joel80 skrev:Just själva grejen att göra barn är annars rätt trevlig..
Öva går bra :wink:

Även om det anses vara det normala så vill faktiskt inte alla ha barn.
Menade inte så..
Man får göra precis hur man vill.. Barn vänder totalt upp och ner på både livet och ekonomi... jag har full förståelse för de som vill slippa det. Men som sagt.. Själva akticiteten (även i övninggsform) tror jag de flesta tycker är trevligt.Bild
joel80 skrev:
börne skrev:
joel80 skrev:Just själva grejen att göra barn är annars rätt trevlig..
Öva går bra :wink:

Även om det anses vara det normala så vill faktiskt inte alla ha barn.
Menade inte så..
Man får göra precis hur man vill.. Barn vänder totalt upp och ner på både livet och ekonomi... jag har full förståelse för de som vill slippa det. Men som sagt.. Själva akticiteten (även i övninggsform) tror jag de flesta tycker är trevligt.Bild
Nä... jag tog det inte så heller, bara skrev att alla vill ju faktiskt inte ha ungar :wink:
Tvättat pärlan efter 450 mil på saltad äcklig autobhan, nu e den hyfsat ren i vilket fall, blir nog en ordentlig tvätt o polering till helgen om det hinns med :(

Bild
  • 1
  • 517
  • 518
  • 519
  • 520
  • 521
  • 1912
Volvo 740 fördelare

Vevaxelgivaren....

Lite väl sent svar men löste du probleme[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]