Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Ulf13
Högra varselsljuset lyser svagt gult, i stället för kraftigt vitt som på den andra sidan. Kan man reparera eller byta ngn modul?
av MaverickJS
Kolla kontaktstycket först. Finns ju både vita och gula LED i samma enhet, så det kan vara någon form av kortslutning eller överslag som blöder över till fel LED.
av Ulf13
Hej
tack för svar. Hur menar du, att det är ngn kabel som leder ström över till en annan? kanske genom mekanisk nötning mot varandra. Du förstår av min skrivning att jag är en novis när det gäller LED lampor.
Användarvisningsbild
av ShogunX
Beter sig strålkastaren likadant om du använder helljus eller höger blinkers? Att kolla efter kondens och undersöka att ytskiktet inte är skadat är alltid en god idé att inleda med. Om det inte är ett för stort arbete kan du gå vidare med att demontera strålkastarna för att se om den högra fungerar som den ska medan den är inkopplad på vänstersidan. Spontant låter det som kontaktfel.
av Ulf13
Tack för svar då har jag en del jobb framför mig, eller kanske låta en verkstad lösa problemet.

Lite väl sent svar men löste du probleme[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]

DRL problem

Tack för svar då har jag en del jobb fr[…]

Det ser ut som att vad jag letar efter är ant[…]