- fre 22 jan 2016, 19:47
Tänker på det sista du nämner om 86 hur drog du kablarna då?
Gjorde du så här? Du drog en kabel från ena reläet (86) till det andra reläet (86) och sen in till knappen i bilen? Som enligt detta schema?

Eller så här vilket jag inte tror att du gjorde. Du drog en kabel från ena reläet (86) till jord och det andra reläet satte du en dubbel ut gång på och drog ena utgången till jord och den andra in till knappen. Detta schema
Bonden1989 skrev:Hade det kopplat som du beskrivit.När du kopplar in så att knappen är med i kretsen hur är det då med extraljuset? Lyser det när du sätter på helljuset eller lyser det inte när du sätter på helljuset?
Relä 85 till blå/vit kabel under ratten.
På relä 86 (jord) satte jag ett dubbelt flatstift eller vad det heter och drog kabel därifrån till knappen.
/Danne
Tänker på det sista du nämner om 86 hur drog du kablarna då?
Gjorde du så här? Du drog en kabel från ena reläet (86) till det andra reläet (86) och sen in till knappen i bilen? Som enligt detta schema?

Eller så här vilket jag inte tror att du gjorde. Du drog en kabel från ena reläet (86) till jord och det andra reläet satte du en dubbel ut gång på och drog ena utgången till jord och den andra in till knappen. Detta schema

Nuvarande: S40 T5 sport MY04
Tidigare S70 2,5T MY99 (skrotad)
Tidigare S70 2,5T MY99 (skrotad)