Moderator: Moderatorer

AndreasThn skrev:
palmqvist skrev:Bytt till vinterdäck

http://forumbilder.se/ECT17/dsc-0659
Du har ingen bild på helheten, skall ha likadana men inte fått bilen än så man ä lite nyfiken 8)
Kan ordna en imorrn kanske måste ju bara göra rent de först, våra kära bönder som kör beter här i skåne har ju en liten förmåga att skita ner våra vägar, inte så illa iår som det brukar vara dock
Perra83 skrev: Tack! Ja tycker nog att Power är snyggast ändå.
Mja jag är kluven, båda ser bra ut :) Dock är elegance betydligt smidigare när man kör med ACC, grymt om man ligger i 110 och någon stolpe ligger i 90 på 100-vägen så byter man fil innan bilen börjar bromsa! Den infon får man ju inte i powertemat, tyvärr.
Kan man muta någon meck o lägga in r-design istället för elegance tro, gillar den blåa färgen, gillar oxå power temat men saknar hastigheten på framförvarande man ser det inte förrän ens egen hastighets mätare börjar dala
palmqvist skrev:
AndreasThn skrev:
palmqvist skrev:Bytt till vinterdäck

http://forumbilder.se/ECT17/dsc-0659
Du har ingen bild på helheten, skall ha likadana men inte fått bilen än så man ä lite nyfiken 8)
Kan ordna en imorrn kanske måste ju bara göra rent de först, våra kära bönder som kör beter här i skåne har ju en liten förmåga att skita ner våra vägar, inte så illa iår som det brukar vara dock
Tack det vore grymt, Westport lovade att bilen skulle vart hos handlaren senast i tisdags och jag skulle få den senast imorrn.
Men inte hört nått så man går ju på nålar nu... :oops:
palmqvist skrev:Kan man muta någon meck o lägga in r-design istället för elegance tro, gillar den blåa färgen, gillar oxå power temat men saknar hastigheten på framförvarande man ser det inte förrän ens egen hastighets mätare börjar dala
Ja det vore inte dumt, hoppas de går 8)
AndreasThn skrev:
palmqvist skrev:Kan man muta någon meck o lägga in r-design istället för elegance tro, gillar den blåa färgen, gillar oxå power temat men saknar hastigheten på framförvarande man ser det inte förrän ens egen hastighets mätare börjar dala
Ja det vore inte dumt, hoppas de går 8)
Får se vad jag hinner med idag har 2 sjuka barn hemma med 40 graders feber
AndreasThn skrev:
palmqvist skrev:
AndreasThn skrev: Du har ingen bild på helheten, skall ha likadana men inte fått bilen än så man ä lite nyfiken 8)
Tack det vore grymt, Westport lovade att bilen skulle vart hos handlaren senast i tisdags och jag skulle få den senast imorrn.
Men inte hört nått så man går ju på nålar nu... :oops:
Så här blev det :)

Bild

Bild
Varit hos Däckgubben och monterat på nya dubbfria vinterdäck. Ska ju åka till Skövde/Billingehus nästa helg traditionsenligt. Den helgen brukar snö komma på Billingen. :wink:
SvenB skrev:Varit hos Däckgubben och monterat på nya dubbfria vinterdäck. Ska ju åka till Skövde/Billingehus nästa helg traditionsenligt. Den helgen brukar snö komma på Billingen. :wink:
Där ser man långväga besök, snö vet jag inte något om men den som hoppas får se (om snö makarna orkar till jobbet).
  • 1
  • 451
  • 452
  • 453
  • 454
  • 455
  • 1912

Lite väl sent svar men löste du probleme[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]

DRL problem

Tack för svar då har jag en del jobb fr[…]

Det ser ut som att vad jag letar efter är ant[…]