Moderator: Moderatorer

Idag och idag... IGÅR så kopplade jag extraljus bakom grillen (tycker det är fult att gömma en 740's eleganta grill bakom en massa extraljus, speciellt när det finns så bra med plats bakom!) Det blev ljust och fint, jag tvättade även insidan och utsidan, vaxat och gjort rent i motorutrymmet så 16 ventilaren blänker. Lagom till helgen liksom. Idag ska jag ut på Bloms Bilskrot (vi västernorrlänningar vet vad det är, den sista skroten. Självplock och billigt! Alltid en bra plats att spendera fredagen på. Sedan till kvällen ska man väl ut på strippen. Ha en trevlig helg, mina VolvoVänner :)
Idag vart till att lufta bromsarna igen med motorn igång men med samma resultat, nu misstänker jag att vakuumklockan är kass är det någon som har erfarenhet på detta? ??:-/
Din påhittighet upphör aldrig att förvåna P210! :D
Användarvisningsbild
av P210
En Android Wear klocka, min har det kryptiska namnet LG G Watch R! Googles svar på Apple Watch, innehåller en bärbar version av Androids operativsystem och är ansluten till din Android (eller iPhone) med wifi eller blåtand, skickar små blänkare om sms, mail, samtal mm från telefonen. Smidigt på jobbet att vifta bort ett samtal eller snabbläsa ett sms utan att hala fram luren, och hemma ser man sms och mail oavsett vad man lagt luren.. men den går hitta med hjälp av klockan också och den kommer ihåg var jag parkerade bilen :wink:
Bild
Ytterligare en onödig pryttel men tyckte möjligheten att ändra urtavlor på den 1,3" stora skärmen lockade mest!
Litet urval på vad som går hitta, vill man ha en Rolex/Breitling/Omega är det bara att välja :wink:
Bild
https://www.android.com/wear/
http://www.wareable.com/smartwatches/best-android-watch

Fick ytterligare nytta av den igår när jag skulle läsa av serienr på dieselvärmaren - på med kameran/blixtlampan i mobilen, ned med mobilen i röran av slangar runt dieselvärmaren och klockans skärm blir monitor, sikta rätt - klick! klart!!
För de som är träningsnördar så läser den puls och räknar steg, visar Goggle Maps när man cyklar eller kör bil - nördigt men kul ??:-/
Den var liiiite billigare än polarens Apple Watch som denne stolt visade upp förra helgen på öl-rundan.
Nästan så man blir sugen på att börja använda en klocka igen, var väl en 15 år sen sist.
Min V70 är såld, och en V40 är istället införskaffad! Lite lämpligare storlek för mig :) blir gött med diesel istället för etanol, tror jag kommer tanka en gång i månaden istället för 4-5...
  • 1
  • 426
  • 427
  • 428
  • 429
  • 430
  • 1912

När lampan för låg nivå t&au[…]

Volvo 740 fördelare

Vevaxelgivaren....

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]

DRL problem