- fre 29 nov 2024, 10:05
Det blir bra, jag vill ju helst slippa montera ledramp, därav har jag väntat in några år på att se vad för LED-helljus har åstadkommit och då såg jag dessa som nu varit på marknaden i snart 2 år och folk som har dessa har varit nöjda så hoppar även jag på tåget!
S65D skrev: ↑tor 28 nov 2024, 19:18 Spännande. Vad för bil ska dom monteras på?På min V70 , då jag haft den vanliga H7 halogen(dock har den klarat sig i hela 14år) så egentligen är det "dags".
DennisCA skrev: ↑fre 29 nov 2024, 07:16 Fy fan vad folk kommer bli bländadeSom om folk med ledramp/extraljus(runda) & redan på nyare bilar med sina LED-Halvljus(bländar lika mycket som deras helljus).
kievY skrev: ↑fre 29 nov 2024, 07:21 @UnleashFusion, Kör också med LED i Helljus, mycket bättre än original och tillräckligt ok för mig så jag inte behöver ha extraljus då jag inte kör så ofta på landsvägar. Men jag är nöjd, de flesta som åker med blir helt överraskade hur bra helljus man har
Det blir bra, jag vill ju helst slippa montera ledramp, därav har jag väntat in några år på att se vad för LED-helljus har åstadkommit och då såg jag dessa som nu varit på marknaden i snart 2 år och folk som har dessa har varit nöjda så hoppar även jag på tåget!
Volvo V70 2.0F MY11 Inscription