Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Jag har fixat lite med grillen. Testade först att plastidippa allt utom "Volvo" i grillen. Men det blev för mycket svart. Så jag bestämde mig för det här... :D 5 lager svart och 2 lager Glossifier.
IMG_3437.jpg
IMG_3437.jpg (66.97 KiB) Visad 636 gånger
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
Tackar! :D Känns hur bra som helst!

Blev ju kalas snyggt det där med grillen, något sånt jag har tänkt mig också, men jag sparar nog hela sneribban :) Blev det stor nyansskillnad mellan dippen med Glossfiller och det övriga blanka? :)
Användarvisningsbild
av Micce1980
jimlindeborg skrev:Hämtar den här imorgon 8)
:-)-) :-)-) :-)-) :-)-) :-)-)
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Svart och två bra lager glossifier blev väldigt likt det övriga blanka! :-)-)

Eventuellt ska jag dra bort dippen på sneribban också. Men det blir när jag tröttnat på detta :wink: jag lyckades doxk inte få bort grillen med fronten på plats så jag maskade istället! :D
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
XC90: låter ju kalas det, får köra på det min med. Då ska även emblemen på luckan bli svarta 8)

Perra: Både och, är ju fruktansvärt nöjd med den men samtidigt är det ju kul med lite motor :D
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
jimlindeborg skrev:Då ska även emblemen på luckan bli svarta 8)

Det tycker jag verkligen! Gjorde jag på min direkt efter jag köpte den! 8)
av Jonnybcool
XC90_Executive skrev:Jag har fixat lite med grillen. Testade först att plastidippa allt utom "Volvo" i grillen. Men det blev för mycket svart. Så jag bestämde mig för det här... :D 5 lager svart och 2 lager Glossifier.
IMG_3437.jpg
Också sugen på att plastidippa grillen men är rädd att det inte ska gå att få rent och att det ska släppa så fort man får ett stenskott och sen tvättar med högtryckstvätt...
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
Det krävs avfettning och högtryck på jätte nära håll på att det ska släppa. Och det är väl bättre att det blir stenskott i dippen än i grillen? :P
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 15
Visa din semesterbil(d)

Semester... Är man pensionär kan man &ar[…]

Bränslekrux...

Tänkte fixa till det man fuskat ihop i vintra[…]

AC & kylfläkt