Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jimlindeborg
Jaa, Bright silver ser nog lite knasigt ut eftersom inget annat är silver på bilen. Jag röstar på blanksvarta! 8)
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Finns en sak som är dum med blanksvarta fälgar på vintern. Dom är blanka i ungefär 200 meter, sen är dom matta :wink: Därför tänkte jag att det kanske var bättre att ha dom sidenmatta direkt :lol:

Det är 18" jag har beställt, men börjar ångra mig om fälgvalet nu. Fanns bara ett par 18" att välja på i Volvos "vinterhjulspaket" nämligen. Men ett par Ixion II 18" (tillval på R-design) som är tvåfärgade svart/silver hade nog suttit bra istället. Ska kolla vidare! :D
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Det är som när man kör med mina kromfälgar på S80in, när dom blir skitiga med damm & annat på så ser dom ut som nytvättade aluminiumfälgar. :wink:
Användarvisningsbild
av AndreasThn
XC90_Executive skrev:Fortuna passar inte på V40 tyvärr!
Ok, va synd!
Har varit nere i Saabträsket så har inte så stor koll på vilka fälgmodeller som passar på vilka bilar än :oops:
Användarvisningsbild
av MartinS
XC90_Executive skrev:Frågan är nu om det ser dumt ut med vinterfälgar i silver bright, eller om jag ska lacka dom blanksvarta alt. sidenmatta.
Silver är ALDRIG fel på fälgar... Kör på dom, blir kanon.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 15

Föregående ägare till min 745-a me[…]

Tourer rymmer ju över 600 liter med stolarn[…]

Volvo går dåligt så det gör[…]

GLT på en 2.0t?

Har bekymmer med att min 2.0t från 2003 bete[…]