Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av HVTH
XC90_Executive skrev:
V60D5AWDPolestar skrev:Låter ju som ett bra pris jmfrt med R-Design, men finns carbon I annan färg än vit? Såg en hos Upplands Motor och gick själv inte igång på den färgen.

Nej, finns bara i vit! Vilket är precis den färgen jag vill ha :wink: Jag gillar kontrasten mellan den vita lacken och detaljerna i blanksvart och kolfiber! :D

Det är en ganska liten begränsad upplaga och det går inte att göra några ändringar i specen, förutom det man kan eftermontera hos ÅF. Jag köpte lite grejer som dom fixade på verkstan. :)
Du kan inte bjuda på några bilder på bilden i sin helhet? :)
Användarvisningsbild
av Gurra82
XC90_Executive skrev:
V60D5AWDPolestar skrev:Vad är prispåslaget jämfört med vanlig V40 med jämförbar spec?
En V40 T5 R-design Polestar med likvärdig utrustning kostar ca 415. Så Carbon Edition är ca 42000 billigare. Enligt mig är Carbon sjukt mycket snyggare också!

Jag såg en hos återförsäljaren och blev helt såld och blev tvungen att köpa! :mrgreen: :-)-)
Volvos nya knep: lång leveranstid på XC90_Exectutives bilar och han köper 1, 2 kanske 3 bilar under tiden :lol: (D) :-)-) :-)-)

Snygg bil förresten :D Gillar det röda bältet
av Ronne
jimlindeborg skrev:Sprang på denna goding på Bilia i Eskilstuna idag. "Vill ha" känslan växte till "måste ha!!"
Det är ju bara att slå till Jim ! Blir ju lagom som julklapp :-)-)
Användarvisningsbild
av Perra83
Köp!!! Man lever förmodligen bara en gång. Ja har ångrat flera gånger att ja inte har köpt den bil som ja ville från början. Pengar kommer nya varje månad.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Det ser ut som en pimpad kinetic ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 15

Bytt kamrem och allt omkring på vår V7[…]

På min S90 går slangen som sitter p&ar[…]