Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Henkek
Här e min Ocean race D3 2012 som jag skaffade mig för nån vecka sen. Just nu sitter det V70n 17" vinterdäck på då dem på bilen va heltslut så jag behöll mina 17". Dock så är de en långmilare med 20kmil hoppas jag inte att det är en dålig bil :) riktigt fint skick förutom lite stenskott. nybytta xenonlampor. sen väntar jag på lite diodlampor till parkljus. även är led på väg hem till dörrhandtagen dock så gillar jag inte hur orginalet lyser så det får bli en egen variant på de :)
Väntar bara på att våren kommer så jag kan göra ordentlig rekond samt keramiskt lackskydd ska på :)
Är det nån som har köpt en icke OEM vinge? det är väl de enda jag saknar samt nya fälgar och sänkning.

Såhär såg den ut när jag hämtade ut den.

Bild

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av Bonden1989
Ser riktigt fin ut! Jag har alltid gillat den färgen. :wink:

Ja, som du säger så saknas det ju vinge på den. Bara att få dit en sån kommer att få bilen att se mycket bättre ut. Det är det jag saknar mest på min bil också! :)
Svårt att se på bilden, men har du gummiskyddet på stötfångaren nedanför bakluckan. Annars är det en fin detalj att införskaffa.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Du måste som sagt skaffa vinge till den :) blir väldigt snyggt då, nu känns det ju som att det fattas något bak.
Användarvisningsbild
av Steffe3
Gillar också det beigea, trodde inte jag skulle det när jag köpte min bil först, men det är klart trevligare rymd i bilen mot det instängda det blir med svart/mörkt.

Men så har man ju den inte lika trevliga baksidan med att det blir förbaskat skitigt, även om man tror att det är (relativt) rent vid en första blick innan man börjar putsa ^^

Nice bil dock, för att hålla mig lite on-topic ;p

Nog för att vintern än så län[…]

Köpte en ny XC60 under pandemin och gjorde sa[…]

Tack!

Oj ja det var länge sedan....