Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av PleagueX
Jag saknar bilen otroligt mycket, det är väl så dom säger att man saknar sin första bil och den man alltid kommer komma ihåg.

Slänger in ett par bilder, säg vad ni tycke. Vi hade många långa sena kvällar ihop, fick ofta hjälp av en vän och skruva och dona med bilen.

Från vad jag har fått erfara är att det finns få svarta 855or här uppe i norr iallafall.
Spoiler »
Spoiler »
Spoiler »
Spoiler »
Spoiler »
Spoiler »
Spoiler »
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Fälgarna gjorde sig på bilen iaf. Extraljusen ser förjävliga ut, och avsaknaden av rails ser hemskt ut på kombi's. På tok för mycket tak :)
En vinge, lackat bakluckehandtag och x70 handtag så hade den varit riktigt fin utvändigt :-)-)

Och jo visst är det så, man saknar väl alltid sin första bil. Saknar min 945a också ibland, mycket jobb låg bakom den.. Men men, så är det väl :)
av PleagueX
Lucif3r skrev:Fälgarna gjorde sig på bilen iaf. Extraljusen ser förjävliga ut, och avsaknaden av rails ser hemskt ut på kombi's. På tok för mycket tak :)
En vinge, lackat bakluckehandtag och x70 handtag så hade den varit riktigt fin utvändigt :-)-)

Och jo visst är det så, man saknar väl alltid sin första bil. Saknar min 945a också ibland, mycket jobb låg bakom den.. Men men, så är det väl :)

Fälgarna är okända fortfarande, det som står på dom är Yueling wheels. Jag vet att det är 18" också, sen är det tvärnit. Inte en kotte har kunnat säga vad dom heter, men det är väl mest troligt något kina märke. Endast sett dom en gång förrutom på min bil.

Jag skulle köpa vinge och rails med det tog också tvärnit. Angående extraljusen så var jag bara för lat att plocka bort dom på sommaren så dom fick sitta kvar, sen var dom inte något att hurra över då det var spruckna big knickare.
av Schmoyoho
Bild tre känner jag igen till platsen allt. Jag skulle nog vilja gå ett steg längre och säga att välvårdade 850 är i överlag sällsynta här. Vilket är tråkigt, då det är en bil som även jag gillar.
Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]

Potentiellt bromsproblem

Hej, har nog en bil som skall återkallas men[…]

Motorbyte Volvo 240

Utrymmet framtill är begränsat så […]

Det är kolvar och vevaxel som skiljer mellan […]