Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av JEriksson
Tänkte lägga upp några bilder på min S60 2,4 170hk -08. Har just nu ca 14500 mil på mätaren
Passade på och tog några bilder när man hade tvättat den, enda gångerna man får låna sin bil av sonen är när den behöver tvättas (och tankas...)
Nä, nu var jag elak mot honom, han tankar faktiskt den oftare än vad jag gör.

Ljudpaketet är High Performance kompletterat med ett slutsteg som driver en JL Audio 12" bas-låda i skuffen
Huvudenheten är en HU-650 som kommer att bli utbytt mot en Kenwood med BT.

Fälgarna köpte han själv i våras då han ville åka på 17"
S60-F.jpg
S60-F.jpg (152.43 KiB) Visad 409 gånger
S60-B.jpg
S60-B.jpg (1.57 MiB) Visad 412 gånger
Möjligen att en liten diskret läpp på bakluckan kommer komma på plats?

/ J
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Gillar färgen på bilen påminner lite om min färg :) Lite bilder på inredningen skulle inte skada heller :) Sen skulle det bli snyggt om du målade stänkskydden i bilens färg har själv gjort det dom blev klara idag :D.
Användarvisningsbild
av Nexus
Ser riktigt fin ut. Lacka stänkskydden, tona rutorna och bort med emblemen på bakluckan 8)
av JEriksson
Här hade man inte skrivit speciellt mycket, dels har det inte hänt mer än att radion är utbytt.
Men nu har det blivit lite förändringar inom bilparken så kommer denna att säljas.
Lite o-tajmat kanske eftersom det är dags för service på den så kommer den göras och sedan tänkte jag sälja bilen.
Har inte plats för en bil till på uppfarten.

Det visade sig att föraren började tycka att den var lite tråkig och har köpt en egen bil...
Dock kommer pappa att stå som ägare på den, frågan är bara hur länge det tar innan han inser att det kommer bli dyrt...

Bifogar en liten bild på den nya
IMG_2358-1.jpg
IMG_2358-1.jpg (69.36 KiB) Visad 2069 gånger
// J
av JEriksson
Detta blev en kort tråd då bilen nu är såld.

// J

Lätt att jämföra med awd drar v&aum[…]

Nu har bilen vart in på säkning med H[…]

Ny stereo i min s40 2004

Jag har en liknande i min v40 -2004.. fungerar gry[…]

Min slutsats än så länge, hittade […]