Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Hssonen
Efter några år med en C30 som pendlar/andrabil behövde familjen en liten större utöver V70 vi har.
letade först efter en vanlig V40, men det var denna som föll i smaken.
tycker automatlådan gör sig riktigt bra till D2án
C30 vi hade var en Kinetic vilket gör denna bil lite roligare att köra då det är en Momentum =)
ska bli kul att börja pendla med denna efter semestern, kör mellan 10-15 mil om dagen.

spec:
D2 Momentum Business
Digitalt kombiintrument (med 8" TFT färgskärm)
Eluppvärmt baksäte
Jack Kit
Ljudanläggning High Performance, 7" CD
MARKET ADAPTION
Parkeringshjälp, bak
Parkeringsvärmare m.tidur/Tidursfunkt.för diesel
Snabbfällning framsäte
Volvo On Call-nöd-/assistanssystem
Växelspaksknopp med belysning
Automat

Bild

Bild

Bild

Bild

Skulle vilja ha ett exteriört stylingpaket, slutrör, sideplates mm. det får bli efter hand =)
stänkskydd kommer monteras innan vintern kommer.
Användarvisningsbild
av grillchips
Snygg! V40 växer mer och mer på mig, framförallt CC-modellen.
Användarvisningsbild
av Micce1980
Den var riktigt trevlig. Har missat den färgen på mittkonsollen helt men det var snyggt.

Möjligen skulle jag trots skönheten anmärka på att bilhandlartexten gör att det blir lite plottrigt, kanske speciellt där fram där man inte är så van att se det. Hur som, topp topp tommen opp
Användarvisningsbild
av Hssonen
Micce1980 skrev:Den var riktigt trevlig. Har missat den färgen på mittkonsollen helt men det var snyggt.

Möjligen skulle jag trots skönheten anmärka på att bilhandlartexten gör att det blir lite plottrigt, kanske speciellt där fram där man inte är så van att se det. Hur som, topp topp tommen opp
ja mittkonsolen är i någon brun/ljus färg.
hade jag fått välja skulle det nog passat bättre med en silvrig, finns ju att köpa :)
Användarvisningsbild
av Hssonen
grillchips skrev:Snygg! V40 växer mer och mer på mig, framförallt CC-modellen.
samma gällde oss, tycker CC ser lite mer elak ut framifrån =)
om inte annat riktigt go att köra! :D
Användarvisningsbild
av MartinS
Snygg bil, CC'n är så mycket snyggare än vanliga V40 tycker jag. Är du nöjd med bilen? Jag väntar själv på leverans av en V40CC D2 MY16, snarlik specifikation som du har. Den kommer rulla 12mil per dag pendling till/från jobbet.
Användarvisningsbild
av Hssonen
MartinS skrev:Snygg bil, CC'n är så mycket snyggare än vanliga V40 tycker jag. Är du nöjd med bilen? Jag väntar själv på leverans av en V40CC D2 MY16, snarlik specifikation som du har. Den kommer rulla 12mil per dag pendling till/från jobbet.
jag/vi är jättenöjda med bilen!
pendlar 10 mil per dag med den, hittils har aldrig förbrukningen kommit över 0,5 per mil =)
när kommer den nya ?
Brainys V60

Ok, låter inte som det inte går helt s[…]

Uppdatering går inte in?

Du kan testa att göra en omstart av bilens da[…]

Släpper vatten

Känn om det är blött under mattor[…]

Byte inre styrled

Jag får ge mig på att värma och b[…]