- tis 23 jun 2015, 12:45
Hallå! Det var ett tag sedan jag var aktiv här på forumet pga diverse omständigheter, nu är jag tillbaka med en ny rätt så trevlig bil som inhandlades den 11/6 - 15. Bilen i fråga är en V60 D3 2011 Summum Automat i färgen Electric silver.
Det finns även lite extrautrustning så som:
Eluppvärmda spolarmunstycken
Eluttag 12v bak
Ljudanl high perf 7" dis
Nyckelavst. kr-kudde pass
Nyckellöst lås/startsyst.
Sidodörrar laminerat glas
Volvo on call Telefon
City Safe(är det extrautrustning?)
Planer:
[X]Nya fälgar 19" Ocean Storm
[X]Solfilm - Tid är bokat. Dock var det ont om tider, så det blev inte förrän Ons v28.
[X]Grillen skall ses över, jag tror det blir en "dippning" av allt utom snedribborna och järnmärket för att uppnå lite facelift-feeling. :)
[X]Byta vindruta, motorvägsmilen har gjort sitt på denna ruta - Tid för byte, Ons v27.
[]Emblemens vara eller att icke vara. Tror de kommer ryka.
I nuläget är det vad jag kan komma på, men det lär ju dyka upp fler saker, inte minst har säkert ni några tips, det brukar ju vara så. :)
Håll till godo med lite bilder, ska fixa bättre bilder sen när fälgar, solfilm osv är på plats. Hör av er om ni undrar något.
Såhär såg den ut vid inköp.

Bild från säljaren.

Interiör - också säljarens bild.

Skylthållare bytt. Bort med bilhandlar-reklamen.

Dock åkte det på lite ny reklam, men för min egen firma. :)
NYA BILDER!

Lite XC-feeling här. :/ men som tur var satte det sig efter några km körning.

Det finns även lite extrautrustning så som:
Eluppvärmda spolarmunstycken
Eluttag 12v bak
Ljudanl high perf 7" dis
Nyckelavst. kr-kudde pass
Nyckellöst lås/startsyst.
Sidodörrar laminerat glas
Volvo on call Telefon
City Safe(är det extrautrustning?)
Planer:
[X]Nya fälgar 19" Ocean Storm
[X]Solfilm - Tid är bokat. Dock var det ont om tider, så det blev inte förrän Ons v28.
[X]Grillen skall ses över, jag tror det blir en "dippning" av allt utom snedribborna och järnmärket för att uppnå lite facelift-feeling. :)
[X]Byta vindruta, motorvägsmilen har gjort sitt på denna ruta - Tid för byte, Ons v27.
[]Emblemens vara eller att icke vara. Tror de kommer ryka.
I nuläget är det vad jag kan komma på, men det lär ju dyka upp fler saker, inte minst har säkert ni några tips, det brukar ju vara så. :)
Håll till godo med lite bilder, ska fixa bättre bilder sen när fälgar, solfilm osv är på plats. Hör av er om ni undrar något.
Såhär såg den ut vid inköp.

Bild från säljaren.

Interiör - också säljarens bild.

Skylthållare bytt. Bort med bilhandlar-reklamen.

Dock åkte det på lite ny reklam, men för min egen firma. :)
NYA BILDER!

Lite XC-feeling här. :/ men som tur var satte det sig efter några km körning.

Senast redigerad av 5 rikrd, redigerad totalt 0 gång.