- mån 22 dec 2014, 22:05
Efter en frågeställning och mycket tänkande på att ev byta till V70 så tog jag mitt förnuft till fånga och köpte helt enkelt en nyare V50 då jag har varit helnöjd med bilen i övrigt förutom att jag har haft mer att önska av "fords" 1.8f motor.
Så valet föll på en MY-11 D2 barents blå metallic 466 och momentumpaket, utöver detta så är drag och elektrisk motorvärmare eftermonterad av de sakerna jag hittat hittills.
Bjuder på handlarens bild då jag inte har hunnit fixa bättre.

Har ju en hel del delar liggandes, så det lär ju komma lite uppdateringar och ska försöka få lite mer bilder på dessa. Tyvärr sålde jag DRL ljus som jag nu hade kunnat använda och få en laglig DRL funktion..
Men kommande "nya" uppdateringar är DRL och Vinge.
Så valet föll på en MY-11 D2 barents blå metallic 466 och momentumpaket, utöver detta så är drag och elektrisk motorvärmare eftermonterad av de sakerna jag hittat hittills.
Bjuder på handlarens bild då jag inte har hunnit fixa bättre.
Har ju en hel del delar liggandes, så det lär ju komma lite uppdateringar och ska försöka få lite mer bilder på dessa. Tyvärr sålde jag DRL ljus som jag nu hade kunnat använda och få en laglig DRL funktion..
Men kommande "nya" uppdateringar är DRL och Vinge.
Senast redigerad av 8 Mini_ice, redigerad totalt 0 gång.
Kör: Volvo V40 Ocean Race