Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Hej Lövet,
En 535i N55 2011 har ju mer vrid och fler hästkrafter vid 1700 varv ca.Vridet iallafall. Twinturbo motorn är en lyckad sak.Men den låter inte så gött när man startar den. 335i har ett betydligt raspigare ljud.
Mvh
Thomas
Nu är det dags igen, det måste då vara lövets 540 på blocket, blir det en m5 Touring nu? :D
Det blir nog faktiskt mer sannolikt en båt istället.
En finlandsfärja modell stor har runt 40 000hk.. Är väl nått åt det hållet du letar förstår jag... ;)
Fram med plånboken nu Martin. Du behöver en V8 i ditt liv!
Allt har sin ände och även om denna var väldigt välljudande så har vi nått den nu. Känns liksom inte vettigt att ha en bil som körs 5 mil i veckan. Då bilen var Sedan och utan dragkrok användes den i princip bara för nöjeskörning och sådant har jag inte tillräckligt med tid för med hus, motocykel, två barn (och en väldigt överviktig bonnkatt)

Så vad gör man när man har en bil som inte används? Man säljer den och köper en båt som inte används förstås! Förnuftig kan man bli när man blir vuxen.
Lite oklart än. Flipper 630 DC, Bella 620DC, Aquador 22 är några jag tänkt på. Den senare blir nog tyvärr lite dyr kanske.
Än så länge är jag i undersökningsstadiet, måste hitta något som funkar med en 1 åring och 3 åring utan förstånd. Vill ju inte att de ska kunna klättra ur den själva direkt.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
Tjuvström V70 2005

Såg ruggigt trångt ut. Men det m&ar[…]

Ersättningsbakluckeljus V90XC 2018

Byta lampan på bakluckan är skitlä[…]

Måste man släppa ner den helt? Allts&ar[…]

Byte servopump på S80 1999. Tyvärr gick[…]