Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Jag låg väl i ca 70-80 och bilen framför kanske 50-60. Ja den varnar väldigt sent för att den inte ska varna i onödan (vilket ändå händer då och då). Går även att ställa in varningsavstånd, vilket jag har på det längsta.

Ja det är så grymt mysigt motorljud.:)
av JE Jr
JE Jr skrev:Visst handlar biltypen om komfort, helt klart!

Men jag tycker min blir obekvämt gungig när man åker motorväg med Comfort.
Måste nog faktiskt revidera min åsikt där, jag vet inte om det är placebo eller vad, men efter jag fick mjukvaran uppdaterad till SUM-modulen som styr Four-C så tycker jag nu att det går att åka på Comfort och att det funkar bra :)
Okej, nej det är ju inte direkt stor skillnad mellan lägena. Tycker mest man märker att med advanced så blir instyrningen bättre, och att man "slipper" en del gung som annars kan bli vid "långsamma" större vågigheter samt att vägbulor funkar mkt bättre om man åker advanced jmf med komfort. Det är ett tips annars, att slå på advanced över vägbulor :)
Jajemen jag har monterat ett delbart Monoflex/Westfaliadrag som försvinner helt vid demontering.

Bild

Bild
Draget på plats.

Bild
Draget borttaget. Har även snyggat till kabeldragningen efter den här bilden.

Ikväll monterades även växelväljare med belyst knopp från 2014! Jag är GRYMT nöjd!

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Mobilbilder i kolmörker är ju kung! Det låter rätt snuskigt men den känns grymt bra i handen och grymt snygg. :lol:

Jämfört mot den gamla
Bild

Bild
Och gamla spaken med nuvarande centerpanel.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
Bromsbelägg

Jag vill köpa bromsbelägg fram, nå[…]

Fel centerhögtalare?

Nä, det var ju så jag upptäckte at[…]

Inpressningen (ET) spelar också roll. Jag h[…]