Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av frasse4
Min gamla 240 läckte lite mellan motor och låda och då letade sig alltid lite olja ut på svänghjulet med slirande koppling som följd. Dock brände man snabbt bort oljan. Lär väl märkas mer på en turbo...
av Jim168
inget som har hamlat på lådan iallafall den slirar ej, för övrigt har den kvar alla hk o sånna saker men ska ta en titt imorn när jag åker till garaget
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ja det kan vara mycket så gör en ordentlig motor tvätt så att du senare kan se vart det läcker ifrån.
av Jim168
ska fixa sånt nu i sommar har jag tänkt, det finnns olja i rätt mängd kollade på stickan imorse när motorn var kall

så det är lugnt :)
Användarvisningsbild
av Lucif3r
En summering av alla inlägg ovan: Det kan läcka vart f-n som helst ifrån :mrgreen:

Leta oljeläckage kan vara ett h-e... Tog 4 år innan jag fick stop på mitt värsta oljeläckage på min... gick tamigf.. inte att se vart det läckte, och jag är fortfarande inte säker på vart det var någonstans... Men nu läcker min "bara" 1-2 droppar i veckan, istället för en matsked om dagen :lol:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Min är snustorr under inte något oljeläkage någonstans och det är jag tacksam över :)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
Batmacs Model 3 2020 - Enemy - såld

:-) Grattis! Vad blir det nu då? :-)

Vill minnas att min 854 automat vägde runt 87[…]

230fk går snålt

Ja då borde det ju vara LMM, den ska ju ha k[…]