Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Briander
DayDreamer skrev:
Briander skrev:Krånglade in träinredningen idag, helvete vilket jobb ändå, det var verkligen en miljon skruv på de omöjligaste ställena precis som ni sa. En torx är för alltid förlorad inne i panelen någonstans men till slut satt allt ihop igen och jag är nöjd. Vilket lyft! Tog bilder med systemkameran men insåg att jag inte kan för över dom just nu så fotade av displayen bara.

Bild
Ja det där blev riktigt snyggt :-)-) Dom där trä panelerna gör sig bra till både ljus och mörk inredning.
Ja det ger en känsla av lyxigare bil än det är, i 90-talsstil, och det gillar man ju :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ja absolut, nu får du hålla ögonen öppna efter en trä-ratt :D
Användarvisningsbild
av Briander
DayDreamer skrev:Ja absolut, nu får du hålla ögonen öppna efter en trä-ratt :D
Uppdraget är igång 8)
Användarvisningsbild
av Briander
Någon som vet hur man kopplar ur torkarna på framlyktorna? Den ena har slutat fungera så kan lika gärna vara utan.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Briander skrev:
DayDreamer skrev:Ja absolut, nu får du hålla ögonen öppna efter en trä-ratt :D
Uppdraget är igång 8)
Så bra :-)-)
Briander skrev:Någon som vet hur man kopplar ur torkarna på framlyktorna? Den ena har slutat fungera så kan lika gärna vara utan.
Det är bruna kontakter som är till torkarmotorerna dom sitter precis ovanför strålkastarna, bara att rycka ur kontakterna så är allt klart.
Användarvisningsbild
av Briander
Åhå är det så lätt att koppla bort torkarna, smidigt!

Kastar upp en lite bättre bild på hur det blev med träpanelerna. Löjligt nöjd alltså.

Bild
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ja det blir så jäkla bra med trä :D :D
Aha du har den där lite mörkare instrumentbrädan, du har inte funderat på att byta till den ljusare? Den ljusare går i samma nyans som resten av panelen, handskfacket mm.
Användarvisningsbild
av Lucif3r
DayDreamer skrev:Det är bruna kontakter som är till torkarmotorerna dom sitter precis ovanför strålkastarna, bara att rycka ur kontakterna så är allt klart.

uh.... ovanför...? Mina satt då under strålkastarna, där motorn sitter ... Enda som sitter ovanför strålkastarna är huvwiren...
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Japp det sitter så på min och på alla andra S/V70 jag har sett. Mycket möjligt att någon har varit framme och brutit sönder fästena så att dom har trillat ner.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 19
Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]

Kolla på insidan av fälgen om där […]

Slänger in en fråga och hoppas att den […]