Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Haha, det är min som har en hel lista med uppdateringar som ska göras. Idag så laddade han dock bara in för ICM. Får hur det lirar. :)

Har aldrig haft några problem med Bilia Eskilstuna, och min PST har farsan haft i många år så vi har en bra relation :)
Tidig morgon igår. Samlades kl9 vid BraBil i Kungsängen med tvätt innan vi drog vidare mot Skoklosterträffen. Riktgt trevlig träff som bjöd på bra väder. Tobbe Öhlander bjuder på grymma bilder som vanligt! :-)-)

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Ja vi hade jävla tur med vädret igår! :)
Jag gillar verkligen din numrerings-detalj av bilen, har det gått framåt något med den stansade versionen?
grillchips skrev:Ja vi hade jävla tur med vädret igår! :)
Jag gillar verkligen din numrerings-detalj av bilen, har det gått framåt något med den stansade versionen?
Jaa, när jag kollade vädret tidigare i veckan så stod det att det skulle vara mulet och 14 grader hela dagen, det blev det ju verkligen inte! :D
Har inte forskat vidare i det faktiskt. Får se när jag tar tag i det, blev riktigt nöjd över dekalerna på trösklarna. Nästan så nöjd att jag flinar till varje gång jag ser det :lol:
Monterade förlängningar på paddlarna i helgen. Gav en lite bättre känsla vid paddelväxling. Ville egentligen ha röda för att matcha bälterna men kom över dessa helt gratis så kunde inte tacka nej. Får se om dom kanske lackas röda i framtiden :)

Bild
av Rudolfs
jimlindeborg skrev:Monterade förlängningar på paddlarna i helgen. Gav en lite bättre känsla vid paddelväxling. Ville egentligen ha röda för att matcha bälterna men kom över dessa helt gratis så kunde inte tacka nej. Får se om dom kanske lackas röda i framtiden :)

Bild
Fast det där är ganska diskret o bra, Trots att dem är beggade ;) Addes är för övrigt skruvade också igår när jag körde en sväng med hans bil, När ska jag fixa fjädrar och du avgas av adde? ;)
Jaa, det passar ju in rätt bra med silvriga också, men gillar verkligen Addes röda ;) Jag vet, det var han som sa åt mig att inte skruva fast dom utan att tejpa istället :)

haha, jadu det får nog bli efter vintern tror jag :roll:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 18
850 GLT -93 montera vinge?

Ska montera en vinge på backluckan, den med […]

Motorras efter abs kontakt hoppat ur

Varför lossades kontakten och ungefär […]