Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Rudolfs
Tack!

Nu har bilen passerat 1300 mil redan :)

Sänkningssats ligger o skräpar på jobbet, ska väl på om någon vecka :)
av Rudolfs
För två veckor sen passerade bilen 2000mil på väg upp till volvo träffen i rättvik.
Bild

Några dagar efter fick jag felmeddelande om larmet, visade sig vara sirenen som böts idag på Bra Bil i Kungsängen av min Mekaniker Andreas, han slängde även in polestar i bilen så nu har man 215hk och 440nm :) samt lite andra serviceuppgraderingar i mjukvarorna i bilen :) om 800 mil är det dags för första servicen.

Bild
av tr1dent
Rudolfs skrev:För två veckor sen passerade bilen 2000mil på väg upp till volvo träffen i rättvik.
//images.tapatalk-cdn.com/15/07/17 ... ab5557.jpg

Några dagar efter fick jag felmeddelande om larmet, visade sig vara sirenen som böts idag på Bra Bil i Kungsängen av min Mekaniker Andreas, han slängde även in polestar i bilen så nu har man 215hk och 440nm :) samt lite andra serviceuppgraderingar i mjukvarorna i bilen :) om 800 mil är det dags för första servicen.

//images.tapatalk-cdn.com/15/07/17 ... 74f35c.jpg
Den blir nog riktigt trevlig med polestar.

Hjälper dig på traven med lite bilder från senaste halvåret:

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
av Rudolfs
Numera 3 cm lägre! Nu väntar spacers och en till överraskning senare :)

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
av Rudolfs
Bild
av Rudolfs
Enda sen jag fick min första bil har jag velat ha En personlig plåt. Men den har varit upptagen fram tills 19:e september iår. Och nu är den upptagen igen! Men på MIN bil! :D

BildBild
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13

Tjena på er längesen sist. Jo jag m&ar[…]

Byta inre drivknut problem

Hur har det gått? Samtidigt nyfiken på[…]

Hej! Jag har en Volvo V70 2,4T, 2001, 365 000 km[…]