Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Mikesh89
Lövet skrev:Håller med dig om att den nya stötfångaren bak är en betydligt större förbättring än bakljusen med sin gräsliga kromlist. Men funkar det bara att montera den nya? Alla fästen osv likadant?
Yes :) det är bolt on precis som fram :)

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Schmoyoho
Får du något specialpris på strålkastarna också? Jag hade också gärna tryckt dit MY14-lyktor på min bil men nypriset var kring 10000 kr/st enligt någon som påstod sig veta. Då hade man ju hellre lagt de pengarna på nya bakljus.

Kul att någon bemödar sig byta bakre stötfångaren för en gångs skull, den brukar ofta förbises vid faceliftande. Tycker den gör stor skillnad också.
Användarvisningsbild
av Mikesh89
Schmoyoho skrev:Får du något specialpris på strålkastarna också? Jag hade också gärna tryckt dit MY14-lyktor på min bil men nypriset var kring 10000 kr/st enligt någon som påstod sig veta. Då hade man ju hellre lagt de pengarna på nya bakljus.

Kul att någon bemödar sig byta bakre stötfångaren för en gångs skull, den brukar ofta förbises vid faceliftande. Tycker den gör stor skillnad också.

Yes 4000 för båda fram :)

Letar som fan efter bak . Men Volvo skulle ha 8200 kr icke lackad så avvaktar och klipper en när jag lyckas hitta :)

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av Steffe3
Snyggt! :)

Skulle vilja hitta en front jag med, men jag tror "Magic Blue" (467) inte är jättevanligt? :x Ser nån enstaka då och då, men bara äldre.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
850 GLT -93 montera vinge?

Ska montera en vinge på backluckan, den med […]

Lätt att jämföra med awd drar v&aum[…]

Nu har bilen vart in på säkning med H[…]

Ny stereo i min s40 2004

Jag har en liknande i min v40 -2004.. fungerar gry[…]