Dieselsmurfe skrev:Du kan ju alltid blanda Svarta stolar med grön bräda?
Hmm ja kanske de, men vet inte om de blir snyggt. har ju några svarta skinnstolar men i dåligt skick, så kan ju prova dit dom då jag satt tillbaka inredningen
Elving skrev:Läste igenom tråden nyss. Mycket bra jobbat! Kul att det fortfarande finns folk som vill rädda de gamla 760:ina. Folk tittar ju mer eller mindre bara på PRV 6-an, plockar det som är i bra skick och skrotar :( Och den gröna inredningen är ju bara för ball 8) Lycka till i fortsättningen :) Kommer fortsätta att följas!
Mvh/Elving.
Tackar! joo precis, dom flesta 760is blir ju tyvärr sönderkörda som min TD där sparklådan har blivit så skadad så även bakdörren är krokig. Tackar tackar! kul att du gillar tråden :)
poseidon skrev:kämpa på!
Joodå!
Pytteliten update idag!
Har slipat och svetsat idag, men rondellen började jävlas så de gick inte att låsa fast den för att ta lös skivorna. så blev lite mek i den för att hitta problemet

Rondellmek

Den till vänster som satt där, som synes är den ganska sliten. men hade en rondell som brunnit som fick donera pinnen. blev inte klockrent men funkar mycket bättre nu!

Provade även att inhandla en sådan! funkar riktigt bra, fast de vore väl fan om den inte gjorde de för dyr va den. men blir mycket bättre yta med den än med slipskiva

Grundat de jag svetsat, lagningen blev inte jättebra men de får duga.
Hade tänkt slipa och grunda hela golvet men började spöregna så fick ge upp!
Allt för idag