- fre 03 apr 2015, 22:16
Högst personlig erfarenhet förstås, men många timmar har spenderats vid allehanda LED-sajter.
Edit:
Sedan måste jag också tillägga att det är svårt att få ljuset rättvist på bild om man inte hanterar sin kamera rätt.
Droopy skrev:Ni som byter till led i nummerskyltbelysning, dimljus, sidospeglar osv, jag har märkt att många verkar sätta i en typ av lampor som ger blåaktiga auror/stick i ljuset och det ser jättekonstigt ut i mina ögon, men det kanske ska vara så, bara något jag reflekterat över.Efter x antal beställningar av LED genom åren, framförallt från Kina, så vill jag påstå att de med lite blått stick är de vanligaste i djungeln av LEDs. Tar man första bästa så får man med andra ord sådana i de flesta fall. Jag började efter ett tag ledsna på det då jag ville ha kritvitt eller möjligt att det är lite varmvitt, hellre det än kallvit. Så efter att ha sållat ut vad det är jag faktiskt beställt innan och hoppat ner ett snäpp i Kelvin-stegen så är jag idag nöjd.
Högst personlig erfarenhet förstås, men många timmar har spenderats vid allehanda LED-sajter.
Edit:
Sedan måste jag också tillägga att det är svårt att få ljuset rättvist på bild om man inte hanterar sin kamera rätt.
Nuvarande:
Tesla Model 3 SR+ MY21
Tidigare:
Mini Cooper SE MY22 - Leasad
Volvo V90 T5 R-design MY18 - Såld
Volvo V50 1.8F MY08 - Såld
VW Golf 3 GT '94 - Såld
Tesla Model 3 SR+ MY21
Tidigare:
Mini Cooper SE MY22 - Leasad
Volvo V90 T5 R-design MY18 - Såld
Volvo V50 1.8F MY08 - Såld