Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Volvoforever: En bra tanke! Dessvärre verkar läckan vara såpass omfattande att det nog inte håller. Jag frågade om han iallafall kunde fylla upp systemet och isåfall hur länge det skulle ligga kvar. "Det är tomt till imorgon igen dessvärre."
Så det är väl bara att gilla läget, nu ska inte svärmor åka långresan med oss (som det var planerat från början) så sambon sa att vi kan svettas med lite godare samvete iaf. :P

TommyP86: Det skall jag göra! Håller på att läsa igenom alla trådar jag kunde hitta gällande detta här på forumet och ska forska vidare i det, verkar som att man kan komma hyfsat "billigt" undan ändå även om det kräver lite smutsiga nävar och tyska leveranser.
En gnutta. Suget efter ny kärra blev genast 1000x större. Nåväl, mer än halva lånet på bilen är ju betalt såg jag igår så man får väl vara glad för det lilla.
poseidon: Hur gammal var bilen då? Och hur många mil? Jag misstänker att min kärra faller under "normalt slitage" i detta läge. :(
Riktigt trist, lagom till värme kommer med så klart. Ja goodwill kommer inte att gå men man kan ju alltid höra sig för. Minns när jag prutade på den V50:n ja köpte, sa som det var att jag accepterar priset om du drar av 6000 :- för det är den summan jag kommer att få lägga på kondensorn snart :)

Hade som det skrivits om letat upp en kylfirma och låtit de göra jobbet (innan semestern :wink: )
Micce: Haha! :D Vore ju skönt att kunna pruta med försäljaren såklart, ska ha det i åtanke vid nästa bilköp! ;)

poseidon: Ah, min är ju nästan uppe i det dubbla på båda punkter så det kan jag nog glömma. Vanligt fel på V50 ja, det påpekade meken på Vianor också. :lol:
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50

Har liknande problem som i denna tråd, men p[…]

Du har ju en -13 så då lär ju en […]

Carplay trådlöst?

Lånar tråden lite. Någon som vet[…]

meddelande

Fabriksåterställning kan vara en lö[…]