Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av garinge
Ser bra ut, welcome back får jag väl säga då :)

Själv äger jag inte ens tygmattor till min kärra, utan har såna du satt in, dom sitter där året om..
jag brukar daska av fötterna mot varann så det värsta hamnar utanför när man kliver in/ut vintertid :)

Härligt och se grönagrejer i bromsbitarna, dock såg oken lite "gamla" ut... slita ner lite rost och slänga på ett lager silver/svart kanske :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Jag får väl ta och måla mina belägg gröna med Biltemas bromsoksfärg så att jag också får greenstuff belägg :mrgreen:
Användarvisningsbild
av garinge
DayDreamer skrev:Jag får väl ta och måla mina belägg gröna med Biltemas bromsoksfärg så att jag också får greenstuff belägg :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:

mr budget ;)
av Tette
Lucif3r skrev:Heh jasså, är du så duktig att du t om byter mattor inför vintern :lol:
Själv kör jag tyg året runt, var väl tveksam till det första året, men det dras inte in så otroligt mycket skräp och skit ändå som jag först trodde det skulle göra :P
Jag har i gummimattorna på vinterhalvåret då det brukar bli en stor pöl av smält snö, trots att jag skakar av skorna innan..
garinge skrev:Ser bra ut, welcome back får jag väl säga då :)

Själv äger jag inte ens tygmattor till min kärra, utan har såna du satt in, dom sitter där året om..
jag brukar daska av fötterna mot varann så det värsta hamnar utanför när man kliver in/ut vintertid :)

Härligt och se grönagrejer i bromsbitarna, dock såg oken lite "gamla" ut... slita ner lite rost och slänga på ett lager silver/svart kanske :)
Hehe tack :lol: Det är ganska soft med tygmattor på sommaren. Förhöjer kupén en smula kan jag tycka. Bromsoken ska jag väl ta itu med till nästa säsong, funderat lite på rött då jag har en burk liggandes i förrådet men inte kommit mig för..
Exyzäta skrev:Blanda rött och blått så blir det lila, passar väl till en tjejbil? :wink:

http://www.biltema.se/sv/Bilvard/Farg-o ... 000021746/
Vaddå tjejbil? Det närmaste rosa/lila som kommer att hamna i bilen är nog min aux sladd :lol:
DayDreamer skrev:Jag får väl ta och måla mina belägg gröna med Biltemas bromsoksfärg så att jag också får greenstuff belägg :mrgreen:
Haha gör du så...
Användarvisningsbild
av DayDreamer
garinge skrev:
:lol: :lol: :lol:

mr budget ;)
Jajamen :-)-) Det inte Biltema har behöver man inte ha :mrgreen: :mrgreen:
av Tette
Exyzäta skrev:Men du har ju rosa skosnören? Eller är det gubbens skor? Hahaha.......
Haha, de är ju på tillfälligt besök men för att återigen påpeka - det är ingen tjejbil (vad nu det är som räknas som en tjejbil :wink: )
skor.jpg
skor.jpg (29.38 KiB) Visad 2766 gånger
Bättre? :lol:
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 47
Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sin[…]