Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Trevligt! Hur är den att köra nu, lite svårt att avgöra på det underlaget kanske..
Svårt att säga med vinterdäck osv. men den blev lite hårdare/stötigare i alla fall.
Riktigt snygg bil du har! :) Synd att den är svart bara, så att smutsen syns bättre... :roll:

Det enda jag inte skulle ha gjort är väl att ta bort VOLVO från bakluckan, men som du säger smaken är olika. :wink: Hade ju själv bara VOLVO kvar på luckan på den S80 jag hade förut, så att du tog bort de andra emblemen förstår jag...
Tackar. Jo det kräver ju en del "underhåll" så att säga för att hålla den någorlunda fin har jag märkt. Blir nog inte svart nästa gång :P
Väntar fortfarande på att mina leds till innerbelysningen skall komma, har väntat över en månad nu så det lär väl förmodligen aldrig dyka upp. Sen har jag bokat tid för att lämna in bilen igen så de får kolla på oljeläckaget som fortfarande finns....
Nej det är inte ett dugg kul.... Jag är inte den enda som har det problemet med nya D4:an, verkar vara ganska vanligt för de som går "lugnt". Man måste tydligen köra hårt med motorn för att den inte ska läcka.
Hur långt hade den gått? Skall slå en kika under min VEA D2:a efter 1500mil tänkte jag, borde bli i Maj ungefär.
DayDreamer skrev:Det känns ju inte så bra att plåga motorn det första man gör när den är ny det tar ju en tid innan den har slitit in sig.
Nej känns rätt meningslöst att åka diesel om man måste vrålköra hela tiden för att den inte ska läcka olja, kunde man lika gärna köpt en T5 eller T6.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12

Jag har använt en vanlig 2 eller 3-armad fr&a[…]

Till powerflex behövs bara en större pol[…]

V60 sliter däck bak

Har en v60 CC awd'16. 23 tusen mil. Sliter d&au[…]

Volvo V50, elfel m.m.