Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av rikrd
Bild

En bild från kvällen. Dags för tvätt inom kort!! På onsdag blir det solfilm. 15% ljusgenomsläpp eller 5%, det jag har att välja på hos "min" firma.. Körde 5% på min vita v70, såg ju bra ut utifrån, men inte jättebra inifrån.

Vad tkr ni?
Nejdå, har starka LED lampor i backljuset ;) Tycker bara att det skönt med mörk toning på bakre rutorna eftersom folk inte vet hur man sätter in en glödlampa rätt :twisted:
Hämtade bilen i morse och är hur nöjd som helst med solfilmen! Känner att jag gjorde helt rätt val med 15% ljusinsläpp. Vädret har ju varit utan dess like idag så bilder får ni tyvärr inga idag, men slänger upp så snart som möjligt! :)
Användarvisningsbild
av rikrd
En liten men behövlig uppdatering. Hittade tipset i Joel80's garagetråd(v60) om dessa Slutrör. Lite stressad på lunchrasten beställde jag dom, upptäckte ju sedan att de kom i par! Så är det nån som vill köpa ett av dessa hojta. Urenkel installation, man "klämmer" bara dit dom på befintligt avgasrör.

Före

Bild

Efter

Bild
Användarvisningsbild
av joel80
Nice.. :)
Och kul att vara "tipsare". :P
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5