Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

White skrev:Klart du kan reklamera, vingen ska ju sitta i centrum av luckan. Vet själv att man stör sig som fan på sådant.
Ja jag hoppas ju det, har ju betalat för att de ska sätta dit den ordentligt!! :)
Bild

MEN vad f-n är det för klåpare.

Problemet är väl att det lär sluta med en omlackerad baklucka för att få det riktigt åtgärdat, vilket är lite trist. Men de och du kanske nöjer sig med att göra nya hål. När du hämtar den så får du se till att de inte monterat plastpluppen som sitter på undersidan av bakluckan så du kan se om de bara gjort nya hål.

Kompensation är på sin plats med.
Har en V50 classic my12 med drl, tycker dom uppför sig som man vill att dom ska göra. Dvs när det är ljust så lyser alltid drl..kör man in i en tunnel el mörk viadukt tänder den xenon väldigt fort. Och när det börja skymma ute så tänder den upp xenon...Så är över det hela väldigt nöjd med den funktionen..
Hm, låter som att det skulle vara något strul för mina att växla över tycker det skulle ha varit ljust nog för att de skulle reagera och bara haft DRL. Men då får Volvo kolla på detta när de ändå kollar vingen!
Har tid på Volvo på torsdag för justering av vinge, och hoppas de sätter den centrerad denna gång, ingen speciell förståelse hos Volvo för min irritation så är väl att gilla läget..

En liten bild på hur det blev med silverfärgade rails iaf, vet inte om det sticker ut för mycket? Någon åsikt?

Bild

Någon på forumet som provat denna sats med spärrnycklar och kan säga om den duger åt en hemma mekaniker?
http://www.jula.se/catalog/verktyg-och- ... ts-132010/
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Den stora annons-tråden

Rackans trevlig. https://www.bytbil.com/vastra-go[…]

Jag chansade på ET och fälgbredd, det b[…]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]