Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av C30robban
jimlindeborg skrev:Mini_ice: 466 är korrekt :)

Tog absolut inte illa upp, alla har vi olika smak :)

C30robban & White: Jaa, den var ren ett tag iallafall. Kom på att jag skulle tanka inför morgondagen så väntade tills det hade frusit på lite, trofan att jag möter saltbilen... :twisted: :twisted: :(
Trist med salt bilen :-(O) själv har man ungefär samma tur ....
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
Efter att ha blivit utskrattad på en bilträff i somras för att "bara" åka en D2 så slet jag bort emblemen för att slippa att det ska upprepas ;)

Bild
Bild

Ser mycket bättre ut utan, en tanke har flugit förbi om att dippa "VOLVO" texten svart också, men det återstår att se :)

Och jaa, det ska in silverlightslampor i blinkersen, vetinte varför jag inte bytte där när jag bytte i fram och speglarna :oops:
Användarvisningsbild
av grillchips
Haha tanken har slagit mig också att debadge:a pga det. Men eftersom jag ska (nån gång, jag lovar!) hinka på T5-avgaset så vill jag inte få folk att tro att jag döljer något. :oops: :lol:
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
grillchips skrev:Haha tanken har slagit mig också att debadge:a pga det. Men eftersom jag ska (nån gång, jag lovar!) hinka på T5-avgaset så vill jag inte få folk att tro att jag döljer något. :oops: :lol:
Det är ju kul att låta folk få fundera lite 8) Du får se till att få tummen ur och klämma på röret nu, skulle gärna ha haft synliga utblås på min med :P
Användarvisningsbild
av Micce1980
Ääähh jag har en 1.8L och folk som vill "rejsa" (och om jag vill vilket jag sällan gör) ska veta att de förlorat mot något litet med en vinnarskalle bakom. :)
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
P210: Haha, vi pratade om det när vi höll på faktiskt, då skulle folk verkligen ha börjat funderat :mrgreen:

Micce1980: När jag hade min 850 så tyckte jag att det var roligt att rejsa, inte nu längre när man vet att man åker på stryck ;) Men det börjar suga i effekttarmen och lär inte dröja så länge innan jag har lagt vantarna på en busbil :P
Användarvisningsbild
av Micce1980
Till saken hör även att jag oftast vinner då de andra i det läget när jag väl känner för att sätta någon på plats, då vinner jag.. Rejsa är barnsligt men handlar om mycket mer än vad som finns under huven..

Jaja nog om det. Vad är ditt nästa projekt? Ta bort bilhandlartexten på nummerplåtshållaren bak? (PO)

http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... +mekonomen
Användarvisningsbild
av C30robban
jimlindeborg skrev:Efter att ha blivit utskrattad på en bilträff i somras för att "bara" åka en D2 så slet jag bort emblemen för att slippa att det ska upprepas ;)

Bild
Kanske det är dags även för mig att ta bort drive emblemet från bakluckan på min v70. :roll:

och förresten häftig stickers du har på bakluckan :-)-) var finns den att köpa ?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 24

Sitter fjädrarna rätt. Hade samma prob[…]

Sent svar men ja pumpen är nog körd. Vet[…]

ABS lampan lyser, antisladdlampan, hastighetsm&au[…]

Har det lite oljigt i området runt en sensor[…]