Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Guligan
Severin skrev:Tack!
Tycker den är fräsch även invändigt

Notera dotterns kompis som sitter fastspänd....;)
Fin bil och fina interiörbilder. Den ser dock lite "naken" ut utan integrerade telefonen. Men Premium Sound är en höjdare!
Användarvisningsbild
av Severin
Tackar.
Premium sound är helt ok även om jag hade velat att dom bakre hade spelat bättre och högre.

Är bra med extrafack ist för telefonen som man ändå inte skulle ha använt
Användarvisningsbild
av Nexus
Har en likadan laddare fast inte en Polar. Grymt nöjd med den mot den gamla plåtlådan man hade tidigare. Köpte den på volvo förra åter när de hade rea :D
Ser du har motorvärmar uttag i fronten på bilen. Defa ? Annars har ju de laddare man kopplar ihop med sladdarna och allt sköts automatiskt när man pluggar i sladden i fronten :D
Användarvisningsbild
av Severin
Jo jag vet men då måste jag ju koppla ur motorvärmare för nu är man husägare så då har man inte gratis el dessutom är det helt onödigt att den ska gå i onödan..;)

Tänker börjar med att ladda en gång i veckan så då orkar man öppna huven och koppla in laddaren
Användarvisningsbild
av Nexus
ja betalar man elen själv så förstår jag läget. Själv har jag ju elen ingår i garagehyran då är det full värme på och laddaren sitter konstant på V70 in :D
( inte motorvärmare då) utan fristående element i garaget sen även kabel ut så man kan ha i motorvärmaren på 740 in. Undra hur länge det dröjer innan fastighets ägaren börjar klaga på hög elförbrukning :lol:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12
Bromsbelägg

Skulle också köpa ate, erkänt bra.

Motorbyte Volvo 240

Underdelen på en kontorsstol fungerar bra so[…]

Vad intervallen är vet jag inte men som Erik […]