Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Micce1980
Riktigt snygg du gjort V70in. Har nog totalt missat denna tråd :oops: Men bättre sent än aldrig. :)
Användarvisningsbild
av grillchips
Trevligt! Köpte själv på mig en sådan för ett tag sen, vet inte varför då jag aldrig haft något i skuffen som behöver ström. Men det känns ju alltid bra att ha ifall lusten faller på! :) Låg din kabel enkelt till?
av Brosten
grillchips skrev:Trevligt! Köpte själv på mig en sådan för ett tag sen, vet inte varför då jag aldrig haft något i skuffen som behöver ström. Men det känns ju alltid bra att ha ifall lusten faller på! :) Låg din kabel enkelt till?
Kylbox i bagaget på våra flertalet resor till sommarstugan (Göteborg - Vingåker =4h) är inte alls dumt om man vill ha en kall öl när man kommer fram.
Kabeln låg perfekt bakom där den skulle monteras, behövdes verkligen inte montera ner alla paneler heller utan man kunde känna vart man skulle sätta den bara man lossade på en liten panel bakom baklampan. Sammanlagt efter att dammsugit efter hålsågen å kniven så tog det allt som allt 7minuter kanske.
Användarvisningsbild
av grillchips
Haha, helt klart acceptabel anledning till att skaffa ett 12V! ;)

Jag har grävt och grävt bakom panelen där men hittar inte kabeln så jag verkar vara en av dessa med otur. Jag kommer ge det ett till försök, sedan får jag nog börja riva loss lite.
av Brosten
Idag var jag förbi Bilia och skulle inhandla kompleterande lister till bilen... kom dock endast därifrån med en beställning av facelift listen till bakluckan för fy*** va det kostade på att inhandla s80 listerna till nedre listen på dörrarna... 630kr/st.
Men det betyder inte att jag släppt idén än, måste bara skramla barnens spargrisar först :)
av Brosten
Någon som är intresserad av att köpa hela min front?
Inklusive allt utom lyktspolarna

Rdesign grill
Rdesign dimljus kåpor och med psensorer
Rdesign mitten list

Några enstaka stenskott finns men annars i mycket fint skick... för nu vankas det vildare planer :)
Användarvisningsbild
av grillchips
Vild gissning, men om jag spoilar så tar jag bort bilden, men detta hade ju varit råhett!
Bild
av Brosten
grillchips skrev:Vild gissning, men om jag spoilar så tar jag bort bilden, men detta hade ju varit råhett!
Jahopp... En sekund fick jag vara glad med de planerna jag hade lagt upp, sen la du upp den här å totalt habegär infann sig. Nu finns det ju inget annat sätt att göra på än så här :)
Tillbaka till ritbordet då, men om någon är intresserad av att köpa fronten / alla R detaljerna så är de fortfarande till salu...
Användarvisningsbild
av grillchips
Hahahah förlåt! :D Vi kan köra en omröstning på din skiss? ;) en jävla massa jobb med den där fronten, del från V70MY15, del från V60 r-design MY15 och V40 cross country MY14. Ruggigt coolt men åt helvete dyrt antar jag. Tänkte att det kunde ge lite inspiration om inte annat. ;)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Jag plockade bort plastskydden för trösk[…]

Acproblem Volvo 940 -98

Funderar lite på risker med att åka r[…]

Har tyvärr ingen multimeter.

Fel centerhögtalare?

Någon som kan bekräfta om det bara &[…]