Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
#1032613
Starkt o snyggt! ;)
av Lövet
#1032630
Ser bra ut. Rätt färgtemperatur.
av Niclas
#1032639
Ja det blir helt klart ljusare men en snyggare färg. Det är just det med ljusstyrkan som gör att jag inte "vågar" byta till led-moduler :(
av Schmoyoho
#1032680
Uj... Ja, starkt var det ju som sagt. Färgtemperaturen gillar jag och jag måste nog medge att det gula ljuset kanske inte riktigt känns riktigt med i svängarna men vad gäller styrkan så vill jag nog ha betydligt mycket svagare ljus än så, för min del iallafall.
av MickeO
#1033707
Niclas skrev:Ja det blir helt klart ljusare men en snyggare färg. Det är just det med ljusstyrkan som gör att jag inte "vågar" byta till led-moduler :(
Funkar ju som back-ljus också ;-)
Användarvisningsbild
av ER
#1033922
Äsh,. har man inget att dölja så skiter man i "att det lyser för mycket". Bättre skylten syns TYDLIGT än halvtaskigt som bäst med glödlampor/"justerade LED:s i fel färg" mm för att "dölja" sin skylt. Ta bort skylten om ni är så rädda för att visa vem ni är :) Heller lite "markbelysning bakåt" än ingår i ljusskygga mörkerklubben som hellre har "kurvljus" aka dimljus framåt i hop med halvljus och fulxenon och bländar alla då vad den själv anser gäller och andras bekvämlighet orelevant då denna själv mött sin bil minsann utan att tycka det bländar(D) . Ser för mycket bilar med "belysning" på skylten som inte ens skulle klara kraven på upplyst skylt då man ser två prickar i gärna blå kulör, på skylt ser man i bästa fall reflexer i svagt blåakig ton utan kraft att lysa upp vad som står på skylten, eller pissgult sken så man ser delar av numret och resten får man gissa sig till och hela iden men belysningen är borta.
av Lövet
#1043280
Då bilen är såld kör vi Stefans andra tråd istället. Tack och hej till denna tråd.
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
V50 T5, Motor dör

Ser okey ut. Hade du ur ECM och rengjorde den?

Hej igen! Har äntligen fått fixat bilen[…]

Oljebyte på en ny bil

Vad hindrar dig att byta oftare nu innan garantit[…]

BCM-0076 bytt ABS enhet.

Hej! Lång historia kort så hade jag o[…]