Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Volvo_S60 skrev:Så rolig läsning och underbart att se dina foton :-)
Kul att höra :)
Volvo_S60 skrev:Har du lyckats hålla sätena och skinnet i bra skicka? Annars har jag tips på bra produkter :-)
Förhållandevis väl. Det finns några rispor i baksätets läder mellan stolarna. I övrigt använder jag Autoglyms produkter och grunkor från Bollnäs bilvård (såklart) och de har fungerat suveränt.

För övrigt. Min tur att tappa klistermärket. :roll:
Bild
xerent skrev:Var nästan på väg att beställa ny låskista till höger bakdörr när centrallåset började fungera igen. Mystiskt... får väl se hur länge det varar.
För övrigt #2. Låskistan på höger bakdörr fungerar fortfarande, ett och ett halvt år senare...
White skrev:Va f#n... Är dom där märkena bara medskickade? :???:
De sitter iaf på ifrån fabrik men det är en klassiker att de trillar av. Ska åka förbi Volvo och köpa nytt. Till sommaren blåsa ett lager klarlack över märket så det sitter kvar.

Om något helt annat

Bild

Tips på att slippa denna infernaliska frusna imma på insidan av bilen?
xerent skrev:De sitter iaf på ifrån fabrik men det är en klassiker att de trillar av. Ska åka förbi Volvo och köpa nytt. Till sommaren blåsa ett lager klarlack över märket så det sitter kvar.
När man ser en Volvo utan märke i fronten vet man att det är en MY10. Fixades redan till 11.
Jag såg så sent som igår en forummedlems V70 MY13 vars Volvo-logga i grillen trillat bort. Så att det fixades tror jag inte ett dugg på. :)
Personen i fråga är även en högst pedant bilägare och kan sin bilvård så det var absolut inget handhavandefel på så sätt.
StefanN skrev:Vad kör du för dimension på Erakir? Lite sugen på dom men det finns ju inget till salu med diamond cut.
Original = 235/45 R19. Såg att du köpte likadana som mig :-)-)
Snart dags att slänga på mina. Jag bara funderar på om jag ska lämna in dem för omlackering och balansering innan eller om frugan skjuter mig med hagelbrakare i så fall. :lol:

Idag gick bensinslukarn igenom besiktningen med blanka papper ännu en gång. :D

Bild
Tack för länken. Kan mycket väl bli så att jag köper den :)

Planerna är sparsamt tilltagna för tillfället. På listan står
  • Fixa fälg eller lacka om befintliga så det blir samma färg på alla fyra
  • Lacka om och fästa om vinge bak pga lacksläpp och rost i fästet
  • Tona rutorna mörkare runt om
  • Byta lampor runt om igen efter att parkeringsljus LED och skyltbelysning LED gett upp
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39

Jag chansade på ET och fälgbredd, det b[…]

Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sina […]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]