Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Vad ingår i en grundservice för 2195 kr då, olja och filter? Tycker det lät lite då jag gav kring 3200 kr för en service efter jag köpte min bil och då hade bilen endast gått 1-200 mil sedan sist. Det enda "ovanliga" då var ett kupéfilter som byttes.

Edit: är grundservice typ basservice? Kanske var jag som valde någon större service i onödan helt sonika.
Heldag med bilen för omväxlings skull. Interiör städ, rengöring och puts, ut med mattorna och in med nyputsade gummimattor, rengöring i skrymslen och vrår kring dörrarna, fälgtvätt av alla åtta hjul, tvätt av Volvon och morsans gamla SAAB, puts på plastskärmarna, sen hjulbyte på parkeringsplats.

Bild
Såhär fint skulle de vart jämt :lol:

Bild
Jag ska bli så lycklig när den där barnstolen åker ut :x

Bild
Grått fårskinn matchar inte. Kändes mysko med plastmattorna igen även om de var rena och fina efter städ.

Bild
Hjulbytet blev klart lagom tills man knappt såg var man satte skruvbultarna - som vanligt.
17" :(
Fasiken, måste ju lägga in gummimattorna snart också... På tiden iofs, tygmattorna börjar se lite risiga ut nu. :D
Barnstolar är tröstlösa på alla sätt och vis. Jag blir lika förbannad varje gång jag behöver ta loss den och sedan återmontera, jädra otyg det där. :D
Lägger tråden i dvala. Min svårt sjuka sambo har blivit av med sjukpenningen så nu försörjer jag hela familjen på min lön. Hoppas kunna behålla bilen men några pengar till att pyssla om den något extra lär det inte bli framöver, och framförallt lär det bli mindre körsträcka för att minska på bränslekostnaderna. Härliga Sverige...
Tråkigt att höra, hoppas det ordnar sig på sikt.

Fördelen med bilen du har är att du kan påverka månadskostnaden i stor grad genom att helt enkelt köra mindre, det är inte alla som har det så bra när livet ställer till det.
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 39

Slänger in en fråga och hoppas att den […]

Fel centerhögtalare?

Hej! När jag hämtade ut min V60 recharg[…]

V70 2,5T 1998 Båda mina framfjädrar tar[…]

Hej! Jag funderar på att byta maskin i min […]